اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد

انجام تعمیرات اساسی پالایشگاه جم تا پایان شهریور ماه امسال

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم از پایان موفقیت‌آمیز تعمیرات واحد شیرین‌سازی پالایشگاه خبر داد و گفت: تعمیرات اساسی پالایشگاه تا پایان شهریور ماه امسال انجام می‌شود.

انجام تعمیرات اساسی پالایشگاه جم تا پایان شهریور ماه امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از جم رحیم اسلامی بعد از ظهر امروز در بازدید از روند اجرای تعمیرات اساسی پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم با تامین بیش از 27 درصد گاز کشور نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد و در سال تولید ملی جایگاه این پالایشگاه بسیار ارزشمند است.

وی افزود: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در این پالایشگاه با کیفیت و شتاب مطلوبی انجام شده و شاهد موفقیت خوبی در این پالایشگاه هستیم.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم از پایان پذیرفتن تعمیرات اساسی در چهارمین واحد شیرین‌سازی در این شرکت خبر داد و خاطر نشان کرد: عملیات تعمیرات اساسی در این واحد با رعایت تمامی نکات ایمنی و کیفیت بالای کار، زودتر از برنامه به پایان رسیده است.

اسلامی تصریح کرد: تعمیرات و تقویت نگهدارنده‌های سینی‌های برج جذب واحد 4300 نیز به دنبال ساعت‌ها کار نیروی انسانی توانمند و پرکار پالایشگاه به پایان رسیده است.

وی اضافه کرد: اعمال ابتکاری جدید برای تقویت پایه‌های نگهدارنده تعداد 11 سینی برج جذب این واحد گامی محکم در راستای حصول اطمینان و آمادگی پالایشگاه در تامین گاز در فصل سرد سال محسوب می‌شود.

مدیر عامل پالایشگاه جم گفت: در این واحد همچنین 151 عدد انواع شیر در اندازه و نوع مختلف پس از تعمیر در کارگاه مرکزی با موفقیت در محل مورد نظر نصب شدند که در نوع خود اقدامی قابل توجه است.

اسلامی یادآور شد: در این واحد همچنین کارهای تعمیرات اساسی بر روی برج‌ها، مبدل‌ها، فیلترها و مخازن نیز با دقت و ایمنی بالا صورت گرفته است.

 

وی از کاهش 20 درصدی مصرف آب نسبت به سال گذشته در تعمیرات اساسی این واحد خبر داد و اظهار داشت: با توجه به بحران آبی که در منطقه وجود دارد، همه برنامه‌ریزی‌های ما در راستای کاهش مصرف آب در تعمیرات اساسی است.

مدیرعامل پالایشگاه جم از پایان تعمیرات اساسی پالایشگاه جم تا پایان شهریورماه خبر داد و اذعان داشت: با تلاش و همکاری تمام کارکنان و کارگران و مدیران پالایشگاه، این مهم در نیمه نخست سال به انتها می‌رسد و امیدوار هستیم تا انتهای شهریور شاهد پایان تعمیرات اساسی باشیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول