اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سمنان و مهدیشهر در مجلس خبر داد

احداث نخستین پل زیر قوسی درون‏‌شهری کشور در سمنان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی از احداث نخستین پل زیر قوسی درون‏‌شهری کشور در سمنان خبر داد و گفت: پل معلم سمنان بسیار ظریف و زیبا و در عین حال مقاوم است.

احداث نخستین پل زیر قوسی درون‏‌شهری کشور در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏رضا خسروی صبح امروز در حاشیه بازدید از کارگاه ساخت پل معلم سمنان اظهار داشت: پل معلم سمنان در حقیقت نخستین پل زیر قوسی درون‏‌شهری در بین استان‏‌های کشور است که به صورت روگذر اجرایی می‏‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه مهم شهری هم‏‌اکنون در نیمه‏‌های راه قرار دارد و بسیاری از ادوات آن هنوز نصب نشده است، بیان کرد: پل معلم سمنان که اخیراً نیز مورد بازدید وزیر راه و شهرسازی در سفر استانی وی قرار گرفت، پس از تکمیل و بهره‏‌برداری به شهر سمنان نمای دیگری خواهد بخشید و در رفع مشکل ترافیک نیز کمک شایانی می‏‌کند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه پل روگذر معلم سمنان به عنوان نخستین پل زیر قوسی درون‏‌شهری در کشور ثبت می‏‌شود، اجرای این طرح را نمونه‏‌ای ارزنده در بخش عمران شهری توصیف کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: توجه به زیرساخت‏‌های اساسی شهری در سمنان باید روز به روز بیشتر شود و مسئولان استانی به مرکز استان پهناور سمنان عنایت ویژه‏‌ای داشته باشند.

خسروی تامین زیرساخت‏‌ها را موجب توسعه همه‏‌جانبه هر شهر دانست و اظهار داشت: عملکرد مدیریت شهری و پیمانکار این طرح بسیار خوب است و هدف از بازدید امروز، فقط ارزیابی روند پیشرفت کار و اعلام همراهی با مسئولان شهرداری سمنان در اجرای این پروژه مهم بود.

وی به اجرای پروژه مسکن مهر و افزایش قابل توجه عبور و مرور در معابر اصلی شهر با ساکن شدن شمار زیادی از شهروندان در سایت‏‌های مسکن مهر اشاره کرد و گفت: پل روگذر معلم سمنان با هدف تسهیل در تردد شهروندان و افزایش توان ترافیکی شهر سمنان احداث می‏‌شود.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول