اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماموستا راستی:

حکام مرتجع عرب هدفی جز حفاظت از صهیونیست‌ها را ندارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سنندج با انتقاد از مواضع ضداسلامی حکام عرب منطقه علیه مردم بی‌دفاع سوریه و تلاش آنان برای ایجاد ناامنی در منطقه، گفت: حکام مرتجع عرب هدفی جز حفاظت از صهیونیست‌ها در منطقه را ندارند.

حکام مرتجع عرب هدفی جز حفاظت از صهیونیست‌ها را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا امین راستی در نشست هم‌اندیشی جمعی از علما و روحانیون برجسته اهل سنت کردستان با نماینده مقام معظم رهبری در این استان، اظهار کرد: علما و روحانیون وارثان انبیای الهی بوده و رسالتی جز هدایت و پرورش فکری انسان‌ها برای رسیدن به تعالی و عزت را ندارند.

وی افزود: امروز رسالت علمای اسلامی به مراتب سنگین‌تر بوده و باید هوشیاری بیشتری را به خرج دهند چراکه بیشتر حکام عرب در کشورهای اسلامی حکامی مرتجع و خودفروخته بوده و با تمام توان برای حفاظت از یهودیان و رژیم منحوس صهیونیستی تلاش می‌کنند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: آل‌سعود در کمال بی‌شرمی خادم‌الحرمینی را با خائن‌الاحرمینی عوض کرده و به عنوان غلامان حلقه به گوش استکبار و صهیونیسم جهانی وارد عرصه مقابله با مسلمانان و کشورهای آزادی‌خواه دنیا شده‌اند.

ماموستا راستی افزود: جمهوری اسلامی ایران نیز هرگز این ادعا را نکرده است که رژیم سوریه از همه لحاظ مناسب بوده و مشکلاتی برای مردم آن کشور وجود ندارد بلکه با توجه به اینکه سوریه خط مقدم مقابله با صهیونیسم جهانی است همواره مورد توجه بوده و آمریکا و کشورهای غربی برای حفظ رژیم صهیونیستی به دنبال تضعیف و تسلط بر آن کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: با سقوط سوریه زمینه برای تسلط بر دیگر کشورهای خاورمیانه به ویژه قدس شریف فراهم خواهد شد.

امام جمعه موقت سنندج اظهار داشت: جبهه کفر و استکبار با اسلام ناب محمدی(ص) و کلمه لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله مشکل داشته و برای او فرقی نمی‌کند که فرد مسلمان روبه‌رویش شیعه باشد و یا سنی بلکه هدفش نابودی اسلامی و تسلط بر مسلمین است.

ماموستا راستی تاکید کرد: در این برهه زمانی بر همه ما واجب است که اقشار مختلف مردم را از این توطئه‌ها آگاه سازیم و تمام توان خویش را به کار گیریم.

ماموستا معروف خالدی امام جمعه اهل سنت بیجار نیز در این نشست اظهار داشت: روحانیون کردستانی همواره در راستای حفاظت از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و نشر ارزش‌های دینی پیشرو بوده و هیچگاه اجازه توطئه‌افکنی به هیچ دشمنی را نخواهند داد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول