اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ مناسبت گرامیداشت سوم خرداد

شب شعر و خاطره در اردل برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه اردل گفت: به ‌مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر شب شعر و خاطره در اردل برگزار می‎‏شود.

شب شعر و خاطره در اردل برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالله جمشیدی بعدازظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت سوم خرداد و روز مقاومت، ایثار و پیروزی در سپاه ناحیه این شهرستان، اظهار داشت: برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر از مهم‌ترین اهداف تشکیل این ستاد به‌شمار می‎رود.

وی با اشاره به برنامه‌های تدوین شده در این روز، گفت: اجرای شب شعر و خاطره، سرکشی از خانواده‌های شهدا، مسابقه مقاله نویسی، نشست بصیرتی فرهنگی و ... بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سالروز فتح قهرمانانه خرمشهر است.

جمشیدی در ادامه گرامیداشت ایام فتح خرمشهر را تجلیل از ایثارگری رزمندگان دلاور و شهدای گرانقدر دانست که باید این روحیه در جامعه نهادینه شود.

فرمانده سپاه ناحیه اردل بر ضرورت گرامیداشت این حماسه عظیم تأکید کرد و گفت: همت و تصمیم آگاهانه، اقدام عالمانه و آمادگی کامل از شاخصه‌های اصلی حافظان نظام اسلامی است. وی افزود: تشکیل نظام اسلامی بهترین زمینه عملی را برای سازندگی در بعد معنوی و اعتلای احکام اسلام ایجاد کرد که باید بهترین استفاده را از این موقعیت برد.

جمشیدی با اشاره به عملکرد رزمندگان این استان در هشت سال دفاع مقدس، گفت: اقدامات ما نظام‌مند و مبتنی بر ارزش‌های اسلامی بود و همین رویکرد در عمل رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس متجلی شد و حماسه‌هایی نظیر فتح خرمشهر بارها در عملیات‌های مختلف به ظهور رسید و با همین رویکرد در عرصه‌های مختلف هرگز با کمبود نیروی کیفی مواجه نمی‌شویم.

وی در ادامه خواستار تبیین دستاوردهای حماسه فتح خرمشهر و نشر آموزه‌های فرهنگ دفاع مقدس در جامعه شد و گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر از امداد‌های الهی و معجزه‌ای جاویدان در تاریخ اسلام و انقلاب بود به‌ طوریکه سرنوشت جنگ بعد از این فتح بزرگ دگرگون شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول