اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر

شب شعر انقلاب در شهرکرد برپا می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از برگزاری شب شعر انقلاب به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در شهرکرد مرکز این استان خبر داد.

شب شعر انقلاب در شهرکرد برپا می‎شود

حجت‌الله شیروانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاورد ارزشمند خون‌های پاکی است که در راه اعتلای اسلام و جمهوری اسلامی به پای این درخت تناور ریخته شده است و وظیفه تمامی آحاد جامعه است که با تمام توان از این انقلاب شکوهمند پاسداری و حراست کنند.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های حوزه هنری این استان در ایام شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گفت: برگزاری اختتامیه مسابقه داستان‌نویسی از شهر پر چراغ، برگزاری کارگاه داستان انقلاب، نشست هنرمندان موسیقی سر و شانه چهار، شب شعر انقلاب از جمله این برنامه‌ها به‌شمار می‎رود.

شیروانی از آغاز فرآیند چاپ نخستین مجموعه عکس انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: فروش ویژه کتاب‌های هنر و ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از سوی انتشارات سوره مهر با 15 درصد تخفیف از دیگر ویژه برنامه‌های گرامیداشت سی و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی در این استان است.

مدیر حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری نشست‌های نقد و بررسی عکس ویژه دهه فجر، آغاز تولید نخستین مجموعه آهنگ‌ها و سرودهای انقلابی در طول دهه فجر، اجرای نمایش در طول دهه فجر، اجرای نمایش، نشست نقد و بررسی سینمای انقلاب از دیگر این برنامه‌ها محسوب می‎شود.

وی از رونمایی نقد و بررسی کتاب یاشاسین شهر کیان همزمان با 16 بهمن‌ماه در این استان خبر داد و گفت: گرامیداشت برنامه‌ها دهه‌فجر شور و نشاط خاصی را در جامعه منتشر خواهد کرد.

شیروانی، برخورداری از ولایت فقیه  رابه‌عنوان مهم‌ترین دلایل شکست توطئه‌‌های دشمن در دستیابی به اهداف شوم و ناتمامش در کشور ایران اسلامی نام برد و گفت: مهم‌‌ترین اصل در خنثی کردن این توطئه‌‌ها تدابیر اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب بود که به گفته کارشناسان، مقام معظم رهبری بعد از امام خمینی (ره) با تدابیر ارزشمندشان ایران را از توطئه‌های شوم دشمنان رهایی داده است.

مدیر حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هر چه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد آثار لطف و رحمت این انقلاب الهی بیشتر و بیشتر در کشور نمایان و امید دشمن به نابودی این انقلاب کمتر می‌شود، گفت: در حقیقت تغییر در روحیه مردم و ایجاد روحیه انقلابی در آنها همراهی آنان را در تمام دوران انقلاب را به دنبال داشت و متقابلا انقلاب اسلامی نیز با پیروزی خود به ملت ایران حیات مجدد داد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول