اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج منطقه سپاه ارومیه خبر داد

برگزاری شب شعر 3 زبانه در ارومیه

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج منطقه سپاه ارومیه گفت: به مناسبت هفته وحدت شب شعر 3 زبانه در ارومیه برگزار می‌شود.

برگزاری شب شعر 3 زبانه در ارومیه

 فخر علی قلی‌زاده امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به مناسبت هفته وحدت شب شعر به زبان‌های کردی، فارسی و آذری در ارومیه برگزار می‌شود.

وی محل برگزاری این شب شعر را سالن حوزه هنری آذربایجان غربی اعلام کرد و افزود: شعرهایی که در این مراسم خوانده می‌شوند عمدتا شعرهای انقلابی خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به غبارروبی مزار شهدا در باغ رضوان ارومیه، تصریح کرد: مراسم غبارروبی شهدای گمنام پارک جنگلی و شهدای باغ رضوان ارومیه 13 بهمن ماه با حضور تمام دستگاه‌های نظامی و انتظامی انجام گرفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه در برنامه‌های دهه فجر امسال توجه ویژه‌ای به فضای مجازی انجام گرفته است، اعلام کرد: در حال حاضر آمار وبلاگ نویسان بسیجی ارومیه روز به روز در حال افزایش است و برای این منظور مسابقاتی با موضوعات انتخابات مجلس، دهه فجر و هفته وحدت تدارک دیده شده است که در ایام خاص خود این مسابقات برگزار می‌شود.

قلی‌زاده با اشاره به برگزاری مسابقات جام والیبال دهه فجر، گفت: این مسابقات قبل از ایام‌الله دهه فجر آغاز شده بود که در روزهای آینده مراسم اختتامیه آن برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقات مداحی دانش‌آموزی را یکی دیگر از برنامه‌های این ایام برشمرد و اظهار داشت: 27 و 28 بهمن ماه این مسابقات در قالب مسابقات مداحی دانش‌آموزان بسیجی در استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول