اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

31 کیلومتر از شبکه آبرسانی وحدتیه نوسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: 31 کیلومتر از شبکه آبرسانی وحدتیه طی دو سال آینده نوسازی می‌شود.

31 کیلومتر از شبکه آبرسانی وحدتیه نوسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از وحدتیه غلامحسین خسروی شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیران اجرایی و مسئولان وحدتیه اظهار داشت: رفاه و آسایش مردم مهم‌ترین هدف دولت خدمتگزار است و مسئولان در سطوح شهرستانی و استانی به این مهم توجه دارند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: میزان خدماتی که در دولت‌های نهم و دهم ارائه شده از تمام خدمات دولت‌های قبل بیشتر است و به هیچ وجه قابل مقایسه با دولت‌های قبل نیست.

خسروی بیان کرد: شهرستان دشتستان به دلیل گستره بالای جغرافیایی و جمعیت بالا نیازهای بالایی در تمام عرصه‌ها دارد که با پیگیری‌های مسئولان شهرستانی در سال‌های اخیر بخش اعظمی از آنها برطرف شده و یا در آستانه حل مشکل قرار دارد.

وی اضافه کرد: برای حل مشکلات آب در شهرها و روستاهای شهرستان پیگیری‌های گسترده‌ای انجام داده‌ایم و در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان در سال جاری با حضور مسئولان شهرستان زمینه حل این مشکلات را بیش از پیش هموار و مدیران مربوطه استانی را به طور مستقیم در جریان امور قرار داده‌ایم.

این مسئول یادآور شد: مدیریت امور آبرسانی وحدتیه پیش از این بر عهده سازمان آبفار استان بود که با پیگیری‌های صورت گرفته در یک سال اخیر به سازمان آب و فاضلاب شهری انتقال یافته است.

فرماندار دشتستان گفت: بر اساس اظهارات مسئولان ذی‌صلاح 31 کیلومتر از شبکه‌های آبیاری وحدتیه نیاز به نوسازی دارد و پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: در سال گذشته هشت کیلومتر از شبکه‌های آبرسانی شهر وحدتیه نوسازی شده و در سال جاری با پیگیری‌های بیشتر زمینه گسترش این فعالیت‌ها را فراهم خواهیم کرد.

خسروی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع در اعتبارات امسال نیز برای نوسازی شبکه و خطوط انتقال آب شهر وحدتیه اعتبار ویژه اختصاص خواهد یافت.

فرماندار دشتستان با اشاره به اتمام نوسازی شبکه آبرسانی وحدتیه تا دو سال آتی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در دو سال آینده نوسازی شبکه‌های آبرسانی این شهر به اتمام برسد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول