اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آبفای همدان خبر داد

آبرسانی به ساختمان‌های مرتفع همدان توسط مخزن هوایی

خبرگزاری فارس: معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: در راستای آبرسانی به ساختمان‌های مرتفع حصار حاج شمسعلی، مخزن هوایی در دو فاز در این مکان اجرایی می‌شود.

آبرسانی به ساختمان‌های مرتفع همدان توسط مخزن هوایی

داود اعرابیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در راستای رفاه شهروندان و آبرسانی به مسکن‌های تازه تأسیس در حصار حاج شمسعلی همدان، شرکت آب و فاضلاب تمهیداتی را برای این امر اندیشیده است.

وی با اشاره به اینکه مخزن هوایی در حصار حاج شمسعلی کار شده است، افزود: این مخزن هوایی در دو فاز انجام می‌شود به طوری که فاز اول مطالعه و طراحی اجرای ایستگاه پمپاژ خط انتقال و مخزن هوایی بوده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان همدان تصریح کرد: فاز دوم ایجاد مخزن هوایی در این مکان، اجرای شبکه توزیع آب داخلی است که در مراحل بعدی انجام می‌شود.

وی بیان داشت: فاز اول این مخزن هوایی با مبلغ 409 میلیون و 138 هزار و 753 تومان انجام می‌شود که دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی است.

اعرابیان با اشاره مجموع فعالیتی که در این مکان انجام شد، خاطرنشان کرد: این پروژه شامل احداث یک ساختمان ایستگاه پمپاژ به مساحت 65 متر مربع، خط رانش به طول 400 متر، خط مکش به طول 50 متر، مخزن هوایی، نصب سه دستگاه الکترو پمپ 37 کیلو وات به همراه سه تابلو برق و یک دستگاه ترانس برق است.

وی در خصوص چرایی جانمایی این مخزن در حصار حاج شمسعلی اضافه کرد: این ایستگاه به این دلیل در این مکان انجام شده که ارتفاع ساختمان‌های احداثی در بلندترین ارتفاعات است و هیچ مخزنی نمی‌تواند به آنها آبرسانی کند به همین دلیل مجبور به ایجاد مخزن هوایی شدیم.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان سخنانش گفت: احداث این مخزن می‌تواند به 2 هزار و 800 واحد مسکن احداثی در حصار حاج شمسعلی آبرسانی کند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول