اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گیلان:

پدیده سرقت با مشارکت مردم به حداقل می‌رسد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: مشارکت مردمی و برخورد قاطع در زمینه کشف سرقت و شناسایی سارق، پدیده سرقت در جامعه را به حداقل می‌رساند.

پدیده سرقت با مشارکت مردم به حداقل می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت محمدابراهیم نوروزیان عصر امروز در جلسه مقابله با سرقت تلاش مضاعف پلیس برای رسیدن به خواسته‌های مردم را مورد تاکید قرار داد.

وی افزود: هر چند پلیس تلاش‌های زیادی برای رسیدن به خواسته‌های مردمی انجام داده اما تلاش توأم با دقت بیشتری نیاز است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه کوچک‌ترین غفلت در این راستا بیشترین اجحاف را در بر دارد تصریح کرد: جامعه امروز برای مقابله با سرقت نیازمند رشد فرهنگی، استفاده از تکنولوژی، پلیس مدرن، توانمند و با هوش بوده که در این راستا گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی ابزار و فناوری جدید پلیس را قابل توجه دانست و گفت: رشد کشفیات نشانه استفاده از ابزار و فناوری و توانمندی پلیس است.

نوروزیان با اشاره به جایگاه هفتم پلیس آگاهی گیلان در زمینه کشف سرقت در سطح کشور یادآور شد: پلیس گیلان توانمندی بیشتری دارد و امیدواریم به جایگاه برتری ارتقا یابد.

وی ارتقای رشد فرهنگی جامعه را در کاهش وقوع سرقت مؤثر دانست و ابراز کرد: مذموم شدن پدیده سرقت، شناسایی به موقع سارق و تشکیل پرونده کامل قضایی موجب ارتقای امنیت در جامعه می‌شود.

این مسئول مشارکت مردمی و برخورد قاطع با افراد مال‌خر را از دیگر موضوع ارتقای امنیت در جامعه نامید و اذعان کرد: با تعامل حسنه با مردم و حفظ اشخاص مربوط با پلیس در زمینه کشف سرقت و شناسایی سارق و معرفی مال‌خرها به مراجع قضایی و پلمپ واحد صنفی متخلف می‌توان پدیده سرقت در جامعه را به حداقل ممکن نزول داد.

وی با بیان اینکه افراد مجرم با یکدیگر ارتباط داشته و در نقاط خاصی جمع یا اسکان دارند خاطر نشان کرد: با تشدید اقدام‌های پلیسی در مناطق جرم‌خیز باید امنیت انجام سرقت در این افراد را از بین برد.

نوروزیان تصریح کرد: واحدهای گشتی پلیس باید در هنگام گشت‌زنی با کنترل افراد سابقه‌دار و مظنون نگاه پیشگیرانه از جرم در حوزه استحفاظی را بیش از گذشته ارتقا دهند زیرا همواره پیشگیری سهل‌تر و کم هزینه‌تر از کشف است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول