اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نبرد شمال و جنوب در ورزشگاه نوشهر؛

فوتبال نوژن نوشهر از نفت امیدیه شکست خورد

خبرگزاری فارس: در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال دو تیم شمال و جنوب کشور، شهرداری نوشهر و نفت امیدیه جنوب در ورزشگاه نوشهر به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان شکست خورد.

فوتبال نوژن نوشهر از نفت امیدیه شکست خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، در این بازی که شامگاه یکشنبه در زمین پرآب و باتلاقی نوشهر برگزار شد تیم فوتبال شهرداری نوشهر در خانه خود برابر حریف جنوبی خود تن به شکست ۳ بر ۲ داد.
در نیمه اول این بازی سراسر پربرخورد تیم فوتبال نفت امیدیه توانست بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد و در نهایت دو تیم در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی دو بر دو به رختکن رفتند. اما در نیمه دوم تیم فوتبال شهرداری نوشهر بهتر از نیمه اول ظاهر شد و توانست فشار زیادی به روی دروازه حریف جنوبی خود بیاورد، اما در نهایت این تیم نفت امیدیه بود که توانست در دقایق تلف شده و پایانی بازی گل سوم و برتری را به سود خود به ثمر رسانده و سه امتیاز این بازی را بدست آورد.
گل‌های تیم فوتبال نفت امیدیه در دقایق سه و 93 توسط سیاوش دوایی و سامان موسوی بازیکن سابق تیم فولاد خوزستان به ثمر رسید و گل‌های تیم فوتبال شهرداری نوشهر نیز دقیقه 14 توسط محمد نوازی بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران که این فصل برای شهرداری نوشهر بازی می‌کند از روی ضربه ایستگاهی و امیر صالحانی در دقیقه 22 برای شهرداری نوشهر به ثمر رسید.
تیم فوتبال شهرداری نوشهر در نیمه دوم توسط محمد نوازی یک ضربه پنالتی را نواخت که به دیرک دروازه حریف برخورد که توپ برگشتی دوباره به پای محمد نوازی خورد و به دیگر بازیکن شهرداری نوشهر رسید و تبدیل به گل شد اما داور این گل را براساس قوانین فوتبال مردود اعلام کرد که از نظر قانونی نیز داور به درستی آن را مردود اعلام کرد.
همچنین تیم فوتبال شهرداری نوشهر یک گل دیگر را در جریان بازی به ثمر رساند که این بار نیز داور آن را به علت آفساید بودن مردود اعلام کرد که این امر منجر به ناراحتی تماشاگران نوشهری و اعتراض آنها شد.
 
* در شرایط زمین ورزشگاه نوشهر تمرین کردیم
داریوش هرمزی سرمربی تیم فوتبال نفت امیدیه در پایان بازی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: بازی بسیار خوبی بود و تیم فوتبال شهرداری نوشهر یک بازی فیزیکی و پرقدرتی را به نمایش گذاشت.
وی افزود: با توجه به اینکه چندین بار با تیم‌های دیگر به ورزشگاه نوشهر آمده بودم بنابراین با شرایط زمین ورزشگاه آشنایی کامل داشتم و همین امر موجب شد تا قبل از بازی در نوشهر محل زمین تمرین خود در خوزستان را با چند دستگاه کامیون کاملا آب پاشی و نیمه باتلاقی کردیم و بچه‌های ما در شرایط زمین ورزشگاه نوشهر تمرین کردند.
هرمزی بیان داشت: تمرینات با شرایط ورزشگاه نوشهر در خوزستان باعث شد تا بازیکنانم آمادگی لازم را داشته باشند که در نهایت نیز در زمین باتلاقی نوشهر موفق به اجرای تاکتیک‌های خود شدیم و سه امتیاز این را بدست اوردیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت امیدیه درباره وجود استعدادهای فوتبالی در شمال و جنوب کشور گفت: نوشهر و خوزستان معدن استعدادهای فوتبالی با توجه به سوابق درخشان آنها هستند و همه می‌دانند که این دو نقطه از کشورمان بازیکنان بسیار بزرگی را به فوتبال کشور و تیم ملی معرفی کردند، اما حیف که دیگر آن فروغ گذشته در نوشهر دیده نمی‌شود و بر روی تیم‌های پایه کمتر کار می‌شود.
 
* اعتراض به داوری

بهالدین پناهی سرمربی تیم فوتبال شهرداری نوشهر پس از شکست تیمش برابر نفت امیدیه از ورزشگاه خارج شد.
پایان بازی تیم‌های فوتبال نفت امیدیه و شهرداری نوشهر با حاشیه‌هایی نیز همراه بود که طی آن تماشاگران در اواخر نیمه دوم و پس از بازی به داوری به شدت اعتراض کردند.
حسین راز افشار نماینده فدراسیون و ناظر بازی نیز در گفت‌وگوی کوتاه با خبرگزاری فارس در این باره اذعان داشت: تمام اعتراض‌ها و فحاشی‌ها به داور مسابقه را به فدراسیون فوتبال گزارش می‌کنم و این انصاف نیست که با داروی اینگونه برخورد شود چرا که داور نیز یک انسان است و شاید اشتباهاتی در این بازی داشته است.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول