اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تأمین اعتبار محقق میشود؛

تکمیل پروژه آب خام فضای سبز امیدیه

خبرگزاری فارس: شهردار امیدیه گفت: در صورت تأمین اعتبار یک میلیارد تومانی پروژه آب خام فضای سبز امیدیه تا پایان سال تکمیل می‌شود.

تکمیل پروژه آب خام فضای سبز امیدیه
خلیل حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: مسأله اصلی در روند اجرای پرو‌های شهری تأمین اعتبار بوده که به مهمترین دغدغه و مشکل شهر تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه اعتبار شهرداری امیدیه نسبت به سال گذشته با کاهش 15 درصدی مواجه بوده گفت: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته مسئولان شهری و استانی اعتبار سال 90 شهرداری به یک میلیون تومان رسیده است.
شهردار امیدیه با اشاره به اینکه اعتبار مورد نظر از محل تملک و دارایی استان تأمین شده تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری و باقی مانده از سال گذشته در اولویت کار سال جاری شهرداری منطقه قرار داده شده است.
وی اضافه کرد: پروژه تأمین آب خام فضای سبز نیز امسال تکمیل می‌شود.
حیدری افزود: پروژه تأمین آب خام فضای سبز از سال 88  آغاز و امسال به پایان می‌رسد.
وی با بیان اینکه حل مشکل دفع آب‌های سطحی و زیباسازی فضای شهری و همچنین تکمیل سیستم آب خام فضای سبز شهری در اولویت‌های سال برنامه‌های سال 90 است، بیان کرد: در حال حاضر پمپاژ و تجهیزات این پروژه تکمیل و تنها لوله‌کشی آن باقی مانده است.
شهردار امیدیه ادامه داد: در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال  پروژه آب خام فضای سبز این منطقه تکمیل خواهد شد.
به گفته وی اعتبار نهایی مورد نیاز این پروژه یک میلیارد تومان است.
حیدری با اشاره به اینکه باید در کار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری تعجیل شود، گفت: همچنین برای تکمیل پروژه‌های شهری هم 3 میلیارد تومان از استانداری درخواست شده است که امیدواریم این اعتبار به زودی به امیدیه اختصاص یابد.
وی در پایان گفت: شهرداری این شهرستان در راستای زیباسازی شهر و ایجاد محیطی مفرح و بانشاط و ارائه امکانات مورد نیاز به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول