اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد امیدیه خبر داد:

درخواست مجوز 11 مؤسسه فرهنگی امیدیه از خوزستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه از درخواست مجوز برای 11 مؤسسه فرهنگی زیر نظر اداره ارشاد این شهرستان از استان خوزستان خبر داد.

درخواست مجوز 11 مؤسسه فرهنگی امیدیه از خوزستان
فریدون بوستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان همواره در راستای ارتقای سطح هنری و فرهنگی منطقه تلاش بسزایی کرده است.
وی با اشاره به قرار داشتن در ماه محرم افزود: به‌ویژه در این ماه ارزشمند که برای همه مسلمانان و شیعیان ارزشمند و مهم تلقی می‌شود نیز برنامه‌های خاصی در دستور کار داشته و دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه با تقدیر از حمایت و تعامل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان از این اداره تصریح کرد: با فعالیت‌های مناسب این اداره و حمایت‌های مطلوب و به‌جای اداره فرهنگ و ارشاد استان خوزستان، میزان اشتغال تحقق یافته این سازمان فرهنگی به  100درصد رسیده است.
وی اضافه کرد: در سال 1390 میزان اشتغال تعهد شده این اداره 38 نفر بوده که با مشغول به کار شدن تعدادی به شاغلان مشاغل زیر نظر این اداره در شهرستان، اشتغال تعهد شده تحقق یافته است.
بوستان خاطرنشان کرد: علاوه بر رقم اشتغال تحقق یافته توسط این اداره، پرونده تعداد چهار آموزشگاه، سه کانون آگهی و تبلیغاتی، یک مؤسسه فرهنگی هنری تک منظوره، یک مؤسسه علوم قرآنی و دو سرپرستی مطبوعات پس از تشکیل در این اداره، به‌منظور اخذ مجوز به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ارسال شده است.
به گفته وی با دریافت مجوز توسط مشاغل یاد شده، تعداد آموزشگاه‌های آزاد هنری این اداره به تعداد پنج آموزشگاه، کانون‌های آگهی و تبلیغاتی به شش کانون، مؤسسات فرهنگی هنری تک منظوره به دو مؤسسه، موسسات قرآنی به دو مؤسسه و سرپرستی‌های مطبوعات این اداره به شش سرپرستی، افزایش می‌یابند.
وی در پایان گفت: امیدوارم این اداره بتواند تا پایان امسال، فراتر از تعداد اشتغال تعهد شده خود را محقق کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول