اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم عنوان کرد

ارائه 21 خدمت در 29 دفتر پیشخوان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم، شرکت آب و فاضلاب را جزو شرکت‌های پیشتاز در ارائه خدمات به صورت غیرحضوری به مشترکین دانست و گفت: در حال حاضر 21 خدمت آبفا در 29 دفتر پیشخوان ارائه می‌شود.

ارائه 21 خدمت در 29 دفتر پیشخوان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، محسن محرری از منطقه دو امور مشترکین، یکی از دفاتر بخش خصوصی ارائه دهنده خدمات به مشترکین آب و فاضلاب، آزمایشگاه آب قم و... به طور سرزده بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب در این بخش‌ها قرار گرفت.

وی همچنین با برخی از مشترکینی که برای دریافت خدمات در زمینه آب و فاضلاب مراجعه کرده بودند به گفت‌وگو پرداخت و علل مراجعه و نحوه و زمان رسیدگی به درخواست آنها را جویا شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم در حاشیه این بازدید با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در آبفای استان اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان در ارائه خدمات الکترونیکی، واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان جزو ادارات پیشتاز استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 21 خدمت شرکت آب و فاضلاب در 29 دفتر پیشخوان در سطح شهر قابل دریافت است خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک هیچ مشترکی برای دریافت خدمات به ادارات آبفا مراجعه حضوری نداشته باشد و تمام خدمات آب و فاضلاب از طریق درگاه الکترونیکی و دفاتر پیشخوان ارائه شود.

 

تمام خدمات آبفا از طریق دفاتر پیشخوان قابل دریافت است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این بازدید گزارشی از روند ارائه خدمات به بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان دولت ارائه کرد و گفت: در حال حاضر مردم می‌توانند تمام خدمات شرکت آب و فاضلاب را از طریق دفاتر پیشخوان دولت دریافت کنند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکان آب اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب با طراحی سایت جدید خود، در آینده‌ای بسیار نزدیک تمام خدمات خود را از طریق این سایت به مردم ارائه خواهد کرد.

عبدالحمید توکلی‌بینا همچنین با اشاره به رشد پرداخت قبوض آب به صورت غیرحضوری اظهار کرد: در پایان تیر ماه 80 درصد مشترکان آب قبوض خود را به صورت غیر حضوری پرداخت کرده‌اند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول