اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اصفهان:

برای حضور در انتخابات شورای چهارم تصمیم نگرفتم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هنوز برای حضور در انتخابات شورای چهارم تصمیم جدی نگرفته‌ام.

برای حضور در انتخابات شورای چهارم تصمیم نگرفتم

عباس حاج‌رسولی‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی من در شوراهای اول، دوم و سوم اجرای مدیریت واحد شهری بود و امیدوارم این موضوع در شورای چهارم که تعداد اعضای آن 21 نفر است به صورت حقیقی محقق شود.

وی هم‌چنین افزود: من هنوز برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر در دور چهارم تصمیمی نگرفته‌ام و باید در آینده به این سئوال که برای دور چهارم شوراها می‌آیم یا نه پاسخ دهم، اما امیدوارم مردم برای اداره شهر خودشان بهترین‌ها را انتخاب کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شورا در دور نخست برنامه 20 ساله‌ای را تدوین کرد که این برنامه راهکارهای لازم را تبیین کرده و اکنون در پنج ساله چهارم آن هستیم اما خوبی این برنامه این بود که وظایف مسئولان شهری را تا آخرین لحظه مشخص کرده بود و شهرداری باید براساس برنامه پیش می‌رفت.

وی ادامه داد: دوره بعدی شوراها در اصفهان با 21 عضو تشکیل می‌شود و دیگر سالن فعلی شورا واقع در شهرداری پاسخ‌گوی این امر نیست، لذا مکان جدیدی برای شورای شهر اصفهان در نظر گرفته شد که در حال ساخت است اما از آنجا که بعید می‌دانم ساخت این سالن تا آغاز دور چهارم شورا پایان یابد، یک سالن دیگر در شهرداری آماده برگزاری جلسات شورای شهر شده تا ساختمان جدید به بهره‌برداری برسد.

حاج‌رسولی‌ها هم‌چنین ضمن رد نظر یکی از اعضای آزاده شورای شهر که پیش از این گفته بود فعالیت‌های تبلیغاتی شهردار و رئیس شورای شهر سبب شده تا دوران عضویت در شورای شهر سخت‌تر از دوران اسارت باشد، افزود: بنده ضمن رد صحبت همکارم باید بگویم که مصوبات شورا نتیجه هم‌فکری و تعامل اعضای این شورا است و اگر مصوبه‌ای به تعداد 5+1 رای بیاورد لازم‌الاجرا بوده و اعضای دیگر نیز باید به این مصوبه احترام بگذارند.

وی تاکید کرد: بنده و شهردار به صورت مداوم در مساجد سطح شهر حضور پیدا می‌کنیم و مردم نیز در زمان رویارویی با ما تشکر می‌کنند که این موضوع نشان ‌دهنده فعالیت ما است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول