اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرند:

غرب همواره ایجاد فاصله بین مردم و نظام را تعقیب می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مرند گفت: غرب سعی دارد با به وجود آوردن بعضی مشکلات اقتصادی بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند.

غرب همواره ایجاد فاصله بین مردم و نظام را تعقیب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بهنام رضوانی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای سرگروه‌های شجره طیبه صالحین سپاه مرند با تشریح اختلافات اساسی غرب با نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: واقعیت پشت پرده مذاکرات هسته‌ای غیر از آن چیزی است که در رسانه‌ها اعلام می‌شود و خطر دستیابی به تسلیحات هسته‌ای بهانه‌ای برای عوام‌فریبی و بعد تبلیغاتی رسانه‌ای غرب است.

وی در ادامه افزود: با به وجود آمدن انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی و نه غربی، هر دو بلوک شرق و غرب احساس خطر کردند و انواع توطئه‌ها را ضد این نظام اسلامی نوپا به کار گرفتند تا آن را ساقط کنند.

رضوانی تصریح کرد: اما با حمایت مردم و رهبری حکیمانه حضرت امام با حفظ وحدت این نظام شالوده نظام‌های سرمایه‌داری را به لرزه درآورد و امروزه چون از توطئه‌های نظامی، سیاسی و تهاجم فرهنگی ناامید و مایوس شده‌اند دست به شرارت اقتصادی و تحریم علیه کشور ما می‌زنند و موضوعات فرهنگی و اعتقادی و به زعم خودشان تهاجم فرهنگی را در دستور کار دارند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه واردات خوراک دام و طیور و بعضی اقلام خوراکی هیچ‌گونه ارتباطی با فناوری هسته‌ای و نظامی ندارد، افزود: مخالفت غرب با اصل نظام اسلامی است و سعی دارد با به وجود آوردن بعضی مشکلات اقتصادی بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند.

وی تصریح کرد:در این میان مسئولان وظیفه دارند با اتخاذ تمهیدات لازم مشکلات موجود را حل و فصل کنند و با تحریم‌های غرب به مقابله برخیزند.

رضوانی، دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام ارزیابی کرد و گفت: با تلاش مسئولان و با حمایت مردم از این نظام، آخرین توطئه آنها هم خنثی شده و ناکام خواهد ماند.

فرماندار مرند با اشاره به بهار عربی اتفاق افتاده در منطقه و جنبش‌های اسلامی  تصریح کرد: شیوخ عرب که بقای خود را در وابستگی به غرب جستجو می‌کند با همدستی آمریکا سعی دارد انقلاب‌های منطقه را از مسیر خود منحرف کند.

وی تصریح کرد: ایران به عنوان الگویی در مقابل دیدگان ملت‌های بیدار منطقه حکومت مبتی بر اسلام و قران را پایه‌ریزی کرد و تفکر وابستگی به یکی از بلوک شرق و غرب را به چالش کشید، از این رو حکام عرب با همدستی صهیونیزم و غرب در پی توطئه علیه محور مقاومت در منطقه هستند.

رضوانی افزود: به امید خدا این توطئه‌ها هم نقش بر آب خواهد شد، تا زمانیکه بسیج و تفکر بسیجی در جامعه حکمفرما بوده و نظام از حمایت‌های مردمی برخوردار است دشمنان اسلام خوار و ذلیل خواهند شد. 

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول