اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز خبر داد

اختصاص 75 میلیارد ریال برای تکمیل مصلای اهواز

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز گفت: در سال جاری مبلغ 75 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه مصلای بزرگ مهدیه امام خمینی (ره) اهواز اختصاص یافته است.

اختصاص 75 میلیارد ریال برای تکمیل مصلای اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، عبدالعزیز فدعمی در کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان اهواز اظهارداشت: فاز اول مصلای اهواز با 12 هزار متر مربع مساحت برای استفاده شهروندان ماه گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: فضاهای مناسب ابزار کار فرهنگی هستند و لذا در سال‌های اخیر اعتبارات قابل توجهی در شهرستان اهواز به احداث، توسعه و تکمیل فضاهای فرهنگی اختصاص داده شده است.

 فدعمی خاطرنشان کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای برنامه‌های فرهنگی و بهره‌گیری از برکات قرآن کریم است و خوشبختانه امسال برنامه‌های مناسبی از سوی دستگاه‌های مختلف در این زمینه پیش‌بینی شده و در حال اجراست.

وی برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در مصلای اهواز از روز دهم رمضان، برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآنی، نشست‌های تخصصی قرآنی در دانشگاه‌ها و طرح ضیافت اندیشه با حضور اساتید دانشگاه را از جمله برنامه‌های شاخص در این زمینه عنوان کرد.

فرماندار اهواز همچنین به فعالیت کمیته تخصصی آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: آسیب شناسی و پیشگیری از طلاق دستور کار این کمیته است.

وی تصریح کرد: آموزش مهارت‌های زندگی پیش از ازدواج، برگزاری دوره‌های مهارت‌های زندگی در مدارس، فراگیر نمودن فرهنگ مشاوره و افزایش مراکز مشاوره عمومی، حمایت و توانمندسازی زنان آسیب دیده و استفاده از ظرفیت دفتر مشاوره خانواده حوزه علمیه اهواز از جمله برنامه‌های ارائه شده در این زمینه توسط کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان اهواز به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول