اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رمضان‌بیگی به فارس خبر داد

درخشش ملی‌پوش صبا در تیم ملی زیر 22 سال

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای قم از درخشش ملی‌پوش این تیم در رقابت‌های قهرمانی زیر 22 سال آسیا و صعود همراه با تیم ملی به مرحله نهایی این مسابقات خبر داد.

درخشش ملی‌پوش صبا در تیم ملی زیر 22 سال

محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت تیم صبا اظهار کرد: تیمی که آماده رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌شود، بازیکنان بسیار خوب و توانمندی در خود دارد و قطعا در لیگ جدید خواهد درخشید.

وی با اشاره به حضور چند بازیکن ملی‌پوش در تیم صبای قم ادامه داد: در تیم فعلی صبای قم چند بازیکن توانمند وجود دارند که از توانمندی و قابلیت بسیار بالایی برای عضویت در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف کشورمان برخوردارند.

سرپرست باشگاه صبای قم اضافه کرد: حامد لک در تیم ملی امید، داود بهادری در تیم ملی جوانان و نوجوانان، اکبر صادقی در تیم ملی بزرگسالان و سعید لطفی در تیم ملی زیر 22 سال، بازیکنانی هستند که از صبای قم حضور در تیم‌های ملی را تجربه کرده و هنوز عضو تیم ملی هستند.

وی بیان کرد: یکی از بازیکنان آینده‌دار صبای قم در تیم ملی فوتبال زیر 22 سال کشورمان، سعید لطفی بازیکن جدید صبای قم در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور است که تیم ملی این رده سنی را در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا همراهی کرد.

رمضان‌بیگی عنوان کرد: تیم ملی فوتبال امید کشورمان پس از کسب نتایج بسیار خوب در مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر 22 سال آسیا و کسب جواز صعود به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا در رده زیر 22 سال در حالی وارد تهران شد که شاهد بازی‌های خوب سعید لطفی در این تیم بودیم.

وی تصریح کرد: این تیم که به‌عنوان پشتوانه فوتبال کشورمان محسوب می‌شود، پس از کسب چهار پیروزی و یک تساوی از پنج مسابقه خود در گروه سوم مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر 22 سال به کشورمان بازگشت تا خود را آماده مرحله نهایی کند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول