اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت شوشتر خواستار شد

اتلاف سگ‌های ولگرد در شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت شوشتر خواستار اجرای طرح اتلاف سگ‌های ولگرد شهرستان شوشتر توسط شهرداری شد.

اتلاف سگ‌های ولگرد در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، صغری گنج ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت‌غذایی شهرستان شوشتر اظهار داشت: اتلاف سگ‌های ولگرد به روش شلیک با گلوله خطرات زیادی دارد و به این دلیل روش مرگ ترحم‌آمیز را در بسیاری نقاط استفاده می‌کنند.

وی افزود: استفاده از روش طعمه‌گذاری نیز به دلیل بروز مشکلاتی باعث مخالفت سازمان محیط زیست است و تنها روش زنده‌گیری و اتلاف به روش مرگ ترحم‌آمیز است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه راه‌اندازی کمیته اتلاف سگ‌های ولگرد به روش ترحم‌آمیز کار زیادی نیاز دارد، خاطر نشان کرد: باید کار زیادی انجام شود تا این ستاد با این روش راه‌اندازی شود اما در عین حال باید همچنان ستاد اتلاف با گلوله فعال بماند تا ستاد ترحم‌آمیز فعالیت خود را به صورت آزمایشی آغاز کند.

گنج با اشاره به اینکه نظارت‌ها بر اغذیه فروشی‌ها در ماه مبارک رمضان افزایش یافته است، تأکید کرد: به دلیل ایام ماه مبارک رمضان بازدید از مکان‌های اغذیه فروشی و تولید زولبیا و بامیه در سطح شهرستان شوشتر بسیار زیاد شده است و روزانه به متخلفان هشدار و با آنها برخورد جدی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید کوشید تا دامداران از سطح شهرستان شوشتر خارج شوند، تأکید کرد: باید بکوشیم تا دامداران به ویژه گاومیش‌داران شوشتری از شهر خارج شده و در مکانی مجموع شوند و به این دلیل برای این مهم نیازمند همکاری بسیار زیاد دستگاه‌های شهرستانی هستیم.

رئیس مرکز بهداشت شوشتر خاطرنشان کرد: تردد احشام در سطح شهر شوشتر و وجود فضولات حیوانی در برخی از مناطق شهری باعث شده تا سلامت مردم در این مناطق به مخاطره بیفتد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول