اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌‌ جمعه بیرجند:

مسئولان بدهکار مردم هستند

خبرگزاری فارس: امام ‌جمعه بیرجند با اشاره به اینکه مسئولان به مشکلات مردم توجه ویژه داشته باشند، گفت: مسئولان بدهکار مردم هستند.

مسئولان بدهکار مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی پیش از ظهر امروز در دیدار صمیمی با جامعه هدف بهزیستی، کشف قابلیت و استعدادهای معلولان را از مهم‌ترین ضرورت‌ها دانست و اظهار کرد: ممکن است یک معلول در برخی زمینه‌ها موفق نباشد اما در بقیه عرصه‌ها قابلیت به اوج رسیدن را داشته باشد.

وی با بیان اینکه توجه به اقشار ضعیف جامعه باید در اولویت کارهای مسئولان قرار گیرد، گفت: توجه به اقشار محروم و مستضعف جامعه از مهم‌ترین دستاوردهای نظام اسلامی است.

امام‌ جمعه بیرجند با اشاره به اینکه دنیا یک هدیه الهی است، افزود: همه موجودات خود را دوست دارند و این را خداوند به انسان هدیه داده است و باید به آن توجه بسیار داشت.

رضایی بیرجندی ادامه داد: اگر در جامعه انسان‌هایی از ظلم و یا فقر رنج می‌برند، مربوط به خدا نیست بلکه این بشر است که با ناآگاهی به خود آسیب می‌زند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته با وجود امکانات کم، اندیشمندان بزرگی تربیت می‌شدند، افزود: اکنون نیز که غرق در نعمات الهی هستیم باید نسبت به تربیت صحیح فرزندان خود آگاه باشیم.

امام ‌جمعه بیرجند با بیان اینکه نعمت‌های الهی مسئولیت‌های زیادی دارد، گفت: انسان‌های مومن و متعهد باید با عمل درست، شکرگزار نعمت‌های خداوند باشند.

رضایی بیرجندی با اشاره به اینکه باید به همنوع خود کمک کنیم، تصریح کرد: مسئولان بهزیستی استان باید با فرهنگ‌سازی و جذب مشارکت مردم از کمک‌های نیکوکارانه آنان برای خدمت به محرومان استفاده کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به مشکل جسمی مددجویان بهزیستی فراهم ساختن نیازهای اساسی به ویژه در حوزه مسکن امری ضروری است که باید بیش از گذشته مورد توجه واقع شود.

امام‌ جمعه بیرجند با اشاره به بزرگواری حضرت خدیجه (س) گفت: این بانوی بزرگ، ثروتمندترین زن عرب بود و وقتی وجود پیامبر (ص) را درک کرد تمام هستی خود را در اختیار دین، ایمان و پیامبرش قرار داد.

رضایی بیرجندی افزود: الگوی مسلمانان بانویی است که تمام امکانات خود را به پیامبر (ص) تقدیم کرد و در تمام طول زندگی خود هیچ خواسته‌ای از پیامبر نداشت؛ زنان مسلمان باید حضرت خدیجه کبری را الگوی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید خدمت بی‌منت را الگوی کار خود قرار دهند، گفت: مسئولان هنوز بدهکاری‌های زیادی نسبت به مردم دارند که باید با خدمت و توجه به مشکلات مردم این بدهکاری را پرداخت کنند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول