اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

اتمام پروژه‌ها با حمایت مردم میسر است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: اگر تمام امکانات مالی دولت در راه پیشرفت و آبادانی قرار گیرد باز هم نیاز به حمایت و پشتیبانی مردم است که طرح‌ها و پروژه‌ها به سرانجام برسند.

اتمام پروژه‌ها با حمایت مردم میسر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در جمع تعدادی از شهروندان کوهبنان اظهار داشت: طی عمر دولت خدمتگزار کارهای مهم و اساسی فراوانی در زمینه‌های مسکن‌، راه‌سازی، بهسازی روستاها‌، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی‌، ساخت مراکز آموزشی و ... انجام شده است.

وی بیان داشت: شهرستان کوهبنان نیز از این نعمات برخوردار بوده به گونه‌ای که گازرسانی‌، ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری‌، احداث مرکز فنی و حرفه‌ای و ده‌ها طرح و پروژه دیگر از جمله خدمات دولت عدالت محور برای توسعه و آبادانی کوهبنان اجرا شده و یا در حال اجرا است.

متقی افزود: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه مقام عظمای ولایت کشور راه پیشرفت و توسعه را در پیش گرفته و امروز ایران اسلامی در بسیاری از عرصه‌ها در رتبه‌های نخست جهانی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این امر موجب شده که دشمنان احساس ترس و وحشت داشته باشند و هر روز به بهانه‌ای سدی را در برابر پیشرفت این کشور ایجاد کنند که البته طی سال‌های گذشته تمام نقشه‌ها و توطئه‌های آنان با درایت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف نقش ‌بر آب شده و فقط ذلت و خواری دشمنان را در پی داشته است.

فرماندار کوهبنان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کوهبنان در زمینه فضاهای ورزشی و مذهبی جزو رتبه‌های برتر استانی است و با توجه ویژه استاندار کرمان طرح جاده ارتباطی کوهبنان به زرند و بیمارستان این شهر در زمره طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته که گام مهمی در پیشرفت این شهرستان برداشته می‌شود.

وی ابراز داشت: اگر تمام امکانات مالی دولت در راه پیشرفت و آبادانی قرار گیرد باز هم نیاز به حمایت و پشتیبانی مردم است که طرح‌ها و پروژه‌ها به سرانجام برسند، لذا خدمت به مردم که بنا به فرموده رهبر کبیر انقلاب ولی نعمت انقلاب هستند، خود نوعی عبادت محسوب می‌شود.

به گزارش فارس فرماندار کوهبنان ‌در این جلسه موضوعات و درخواست‌های مردم را مورد بررسی قرار داده و دستورات لازم ‌را در مورد هر یک از آنان صادر کرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول