اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط حمید امیری

کتاب فوریت‌های نجات در اماکن آبی منتشر شد

خبرگزاری فارس: کتاب امداد و کمک‌های اولیه و فوریت‌های نجات در اماکن آبی توسط حمید امیری از ورزشکاران با سابقه ورزش شنا و نجات غریق کشور انتشار یافت.

کتاب فوریت‌های نجات در اماکن آبی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این کتاب دارای سر فصل‌های فیزیولوژی بدن و سیستم‌های سازنده آن، علائم حیاتی، ارزیابی و تریاژ، احیای قلبی، فیزیولوژی غواصی در اعماق و خطرات آن و ... است.

این کتاب با شمارگان سه هزار نسخه انتشار یافته و هفتمین کتاب امیری در حوزه ورزش به شمار می‌رود که از سوی نشر راشدی انتشار یافته است.

به گزارش فارس، حمید امیری علاوه بر تدریس رشته تربیت بدنی در دانشگاه‌ها، سال‌ها است که در مراکز آموزشی خراسان‌شمالی نیز به تدریس تربیت‌بدنی می‌پردازد.

امیری هشت سال رئیس هیئت شنای خراسان‌شمالی را عهده دار بوده و علاوه بر آن آموزش‌های مختلفی را در داخل و خارج از کشور در رشته غواصی دیده است.

وی تاکنون موفق به کشف و خروج هشت جسد در سدها و آبگیرهای داخل و خارج از خراسان‌شمالی شده است.

ناجی غریق نمونه فدراسیون نجات غریق جمهوری اسلامی در سال گذشته، ناظر کلاس‌های تخصصی امداد و نجات،‌ سابقه 13 سال همکاری با سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و تدریس بیش از چهار هزار ساعت مباحث امداد و نجات در جاده، سیلاب، آوار، مدیریت بحران و شرکت در حوادث غیرمترقبه کشور از دیگر فعالیت‌های حمید امیری است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول