اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان:

قول‌های مساعد جواهری به مرادی نتیجه می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: از قهرمانان مدال‌آور وزنه‌برداری استان اصفهان با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تجلیل به عمل آمد.

قول‌های مساعد جواهری به مرادی نتیجه می‌دهد

مرتضی سیف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان از قهرمانان مدال‌آور وزنه‌برداری استان اصفهان که در رقابت‌های مختلف کشوری موفق به کسب مدال شده بودند در هتل پیروزی تجلیل شد.

وی در ادامه به رقابت‌های آمادگی جسمانی و نمایش تکنیک یک ضرب و دو ضرب نونهالان اشاره کرد و افزود: این مسابقات پنج شنبه هفته جاری در رده سنی 10 تا 11 و 12 تا 13 سال در مجموعه ورزشی کوثر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان همچنین به اعزام تیم وزنه‌برداری نوجوانان به رقابت‌های قهرمانی کشور اشاره و تصریح کرد: این تیم روز 23 تیرماه برای شرکت در مسابقه‌های قهرمانی کشور که در سنندج برگزار می‌شود اعزام می‌شود.

وی تاکید کرد: تعداد اعضای این تیم هشت نفر به علاوه مربیان و سرپرستان هستند که سرپرستی این تیم را نیز سید احمد هاشمیان از پیشکسوتان وزنه‌برداری استان بر عهده دارد تشکیل می‌شود، همچنین حسن حکیمیان نایب رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان نیز به عنوان داور این رقابت‌ها به سنندج می‌رود.

سیف‌زاده همچنین به وزنه‌بردار المپیکی استان اصفهان اشاره کرد و افزود: از سوی فدراسیون وزنه‌برداری مبلغ 7 میلیون تومان به سهراب مرادی تعلق گرفت و همچنین جواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز بر سر اردوی این وزنه‌بردار حاضر شد و قول‌های مساعدی به مرادی داد که جا دارد از زحمات وی تشکر کنم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول