اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی گناباد خبر داد

8 کشته و زخمی بر اثر واژگونی خودرو در گناباد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی گناباد گفت: هشت نفر بر اثر واژگونی خودرو در گناباد و بجستان کشته و زخمی شدند.

8 کشته و زخمی بر اثر واژگونی خودرو در گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، جواد باذلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اثر واژگونی یک خودرو سواری پژو در محور گناباد- قاین، چهار نفر کشته و مصدوم شدند.

وی گفت: در این سانحه رانندگی، دو مرد حدود 25 – 20 ساله در دم جان باختند و دو مصدوم 16 و 20 ساله نیز توسط اورژانس 115 برای درمان به بیمارستان 15 خرداد بیدخت انتقال یافتند.

باذلی افزود: در این سانحه رانندگی یک خودرو سواری پژو که از زابل به سمت مشهد در حرکت بود، واژگون شد.

وی همچنین از کشته و خمی شدن 4 نفر در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی 406 در محور یونسی – مرندیز خبر داد و گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی 406 در محور یونسی - مرندیز سریعا آمبولانس پایگاه اورژانس یونسی و هلال احمر بجستان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس 115 گناباد افزود: در این حادثه خانمی حدودا 30 ساله به دلیل متلاشی‌شدن سر به شکل دلخراش جان خود را از دست داد.

وی افزود: از 3 مصدوم این حادثه، آقایی 40 ساله و پسر بچه‌ای پنج‌ساله توسط آمبولانس اورژانس یونسی و یک مصدوم دیگر نیز توسط هلال احمر بجستان به بیمارستان آیت‌الله مدنی بجستان منتقل شدند.

باذلی ادامه داد: مصدومان این حادثه از ناحیه سر و کمر دچار آسیب شده بودند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول