اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا:

طرح جهاد سازندگی عملیات محرومیت‌زدایی است

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا گفت: طرح جهاد سازندگی یکی از عملیات‌های موثر در راستای فقر و محرومیت‌زدایی و ایجاد رفاه بیشتر برای محرومان است.

طرح جهاد سازندگی عملیات محرومیت‌زدایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، کریم شعبانی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از مناطق محروم و مشمول فعالیت گروه‌های جهاد سازندگی این شهرستان با قدردانی از تلاش خیر خواهانه و داوطلبانه نیروهای جهادی، اظهار کرد: نیروهای جهادی همواره پروژه‌های بزرگ را با کمترین هزینه و در بازده زمانی مناسبی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه طرح جهاد سازندگی یکی از عملیات‌های موثر در راستای فقر و محرومیت‌زدایی و ایجاد رفاه بیشتر برای محرومان است، تصریح کرد: این امر مدیون پشتکار و نیت صادقانه جوانان و دانشجویان بسیجی برای رسیدگی به وضعیت محرومان در مناطق روستایی است.

فرماندار صومعه‌سرا با تاکید بر همکاری و حمایت بخش‌های دولتی از نیروهای جهادی، اذعان کرد: نیروهای جهاد سازندگی باید مورد تکریم مسئولان و مردم واقع شوند.

وی افزود: سرکشی مکرر از اجرای فعالیت‌های نیروهای جهادی و بها دادن به آنها نوعی حمایت از تلاش و کار مقدس آنها محسوب می‌شود که به ویژه بخشداران و دهیاران باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

شعبانی، هدف از تلاش نیروهای جهادی به صورت داوطلبانه را برطرف کردن مشکلات روستاییان، میل به خدمت و تنوع در همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی، علمی و آموزشی عنوان کرد و گفت: مهارت علم و کار نیروهای جهادی مورد توجه مدیران و مسئولان قرار گیرد.

مسئول بسیج سازندگی صومعه‌سرا نیز در جریان بازدید مذکور با تاکید بر اینکه محرومیت‌زدایی و ایجاد رفاه همگانی به ویژه در بین روستاییان از مهم‌ترین اهداف این نهاد به شمار می‌رود، اظهار کرد: تمام فعالیت‌های نیروهای جهادی با همکاری نیروهای بسیج دانشجویی انجام می‌شود.

یدالله قلی‌خواه با اشاره به ادامه اجرای کار نیروهای جهادی صومعه‌سرا یادآور شد: امسال با همکاری نیروهای جهاد سازندگی در اجرای طرح محرومیت‌زادیی، چهار واحد مسکونی بهزیستی و کمیته امداد صومعه‌سرا احداث و تحویل محرومان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیروهای جهادی صومعه‌سرا بالغ بر 34 هزار و 220 نفر به‌روز فعالیت داشتند، خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان روستاییان، پیشگیری از مواد مخدر و مداخله سلامت و خانواده با نیروهای بسیجی محلات و اجرای طرح سوادآموزی از دیگر اقدام‌های جهاد سازندگی در راستای همیاری و کمک به اقشار محروم است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول