اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یادمان شاعره مشهور کاشانی

هنرمندان کاشانی "تا سپیده" اوج گرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: در مراسم اختتامیه یادمان سپیده کاشانی، هنرمندان کاشانی توانستند رتبه‌های برتر این یادمان را به خود اختصاص دهند.

هنرمندان کاشانی "تا سپیده" اوج گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، محمد مهدی صباغی اظهار داشت: در مراسم اختتامیه یادمان «تا سپیده» که مورخ 26 تیرماه سال‌جاری در محل کتابخانه ملی برگزار شد، محسن غفاری و جواد جهان‌آرایی موفق به کسب رتبه دوم از بین 2 هزار آثار ارسالی به دبیرخانه یادمان در دو بخش کتاب و شعر شدند.

وی افزود: هیئت داوران این یادمان از میان آثار ارسالی هفت نفر را در سه بخش کتاب، مقاله و پژوهش و شعر یادمان برگزیده و همچنین شش نفر را شایسته تقدیر دانسته‌اند و در ضمن توسط امور ادبی اداره کل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور معرفی شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان خاطرنشان کرد: برگزیدگان کاشانی در کنار نفراتی از شهرهای تهران، اصفهان، بجنورد و نائین موفق به کسب رتبه‌های برتر این یادمان شدند.

وی متذکر شد: فراخوان این یادمان سال گذشته اعلام شد که منجر به ارسال بیش از 2 هزار اثر در بخش‌های کتاب، شعر و مقاله و پژوهش با موضوع سپیده کاشانی، شاعر گرانقدر و ارزشمند انقلاب اسلامی گردید و همچنین از کتاب آثار برگزیده با عنوان «تا سپیده» نیز در این مراسم رونمایی شد.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول