اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی خبر داد

راه‌اندازی خط تولید تبلت در منطقه آزاد انزلی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی از ساخت و راه‌اندازی کارخانه «تبلت» تولید کننده انواع نمایشگر LED ،LCD، گیرنده‌های دیجیتال تلویزیون و ... در این منطقه خبر داد.

راه‌اندازی خط تولید تبلت در منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سعید رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه سازمان منطقه آزاد انزلی در جمع اعضای هیئت مدیره این منطقه از صدور مجوز سرمایه‌گذاری ساخت کارخانه و خط تولید «تبلت» در محدوده این منطقه خبر داد.

وی اظهار کرد: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه آزاد انزلی انواع نمایشگرLED ،LCD، گیرنده‌های دیجیتال تلویزیون و تبلت ساخته می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه تکنولوژی محصولات تولیدی از کشورهای چین و کره جنوبی است، افزود: کارخانه تبلت توانایی تولید و مونتاژ سالانه حدود 70 هزار دستگاه انواع محصولات نمایشگر را دارد.

وی، حجم سرمایه‌گذاری تا زمان آغاز به‌کار پروژه مذکور را حدود 75 میلیارد ریال ذکر کرد و یادآور شد: این پروژه در مرحله نخست فاز صنعت منطقه آزاد انزلی برای بالغ بر 40 نفر شغل ایجاد می‌کند.

رحیمی با اشاره به اینکه پروژه مذکور هم‌اکنون در مرحله نصب خطوط تولید است، ابراز کرد: محصولات این شرکت تا پایان سال جاری به بازارهای مصرف عرضه می‌شود.

وی افزود: طبق امکان سنجی‌ها و بازاریابی‌های صورت گرفته، محصولات تولیدی علاوه بر تأمین بخشی از نیاز بازار داخلی به کشورهای حاشیه دریای خزر نیز صادر می‌شود.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی حمایت از صنایع «های‌تک» و دوستدار محیط زیست با قابلیت ارزآوری بالا برای کشور را از مهم‌ترین اولویت‌های جذب سرمایه‌گذار در این منطقه عنوان کرد.

وی اذعان کرد: گسترش صادرات و صادرات مجدد، انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز دنیا به داخل کشور و بومی سازی آن به همراه افزایش اشتغالزایی مولد از دیگر مولفه‌های جذب سرمایه‌گذار در منطقه آزاد انزلی است.

به گفته وی در سند چشم‌انداز طرح جامع و راهبردی این منطقه، منطقه آزاد انزلی باید به سرزمینی سبز، هوشمند و جهانی ارتقا یابد.

رحیمی خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره‌برداری از مرکز بین‌المللی نمایشگاه‌های منطقه، تالار بورس کالا، مجوز تردد خودرو با پلاک منطقه، گسترش مولفه‌های حمایتی قانونی منطقه آزاد انزلی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در محدوده این منطقه و تکمیل حلقه‌های ترانزیتی فرامنطقه‌ای کشور با احداث بندر کاسپین، در مسیر دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده سازمان برای توسعه و پیشرفت استان حرکت کنیم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول