اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز:

برای تساوی به اهواز نمی‌رویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: شاگردانم برای کسب تساوی به اهواز نمی‌روند و هدف ما تنها رسیدن به سه امتیاز است.

برای تساوی به اهواز نمی‌رویم

مجتبی تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به در پیش بودن دیدار حساس تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد را می‌شناسیم و با آنالیز دو بازی اخیر آنها تا حد بسیار زیادی به نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا شدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که سایپا با چه تاکتیکی در برابر نماینده استان خوزستان در لیگ برتر فوتبال حاضر می‌شود؟ گفت: تیم‌های خوزستانی از جمله فولاد از جمله تیم‌های تکنیکی فوتبال کشورمان هستند که برای مقابله با آنها باید راهکارهای خاص اتخاذ کرد.

سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی ادامه داد: به عنوان نمونه فولاد از خط هافبک و مهاجمان با تکنیکی خوبی سود می‌برد که یک لحظه غفلت، برای آنها مساوی با فرصت گلزنی است.

* با سیستم تدافعی به اهواز نمی‌رویم

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه با این اوصاف سایپا می‌خواهد با سیستم تدافعی در برابر فولاد حاضر شود؟ گفت: ما چنین برنامه‌ای نداریم، چرا که معتقدم در صورت رفتن به لاک دفاعی به حریف بخت بیشتری برای گلزنی و پیروزی می‌دهیم.

سرمربی سایپای البرز افزود: بنابراین شاگردان خود را به مانند دو دیدار اخیر با سیستم تهاجمی به میدان فرستاده و هدف ما کسب هر سه امتیاز بازی و رسیدن به پیروزی است.

* تقویت روحیه بازیکنان سایپا پس از پیروزی مقابل استقلال

تقوی تاکید کرد: توانایی و انگیزه تحقق این هدف را داریم و بازیکنان سایپا پس از کسب پیروزی مقابل استقلال تهران از روحیه بهتری برخوردار هستند.

وی در پایان با بیان اینکه هیچگاه نباید نتیجه رقابت‌های فوتبال را پیش‌بینی کرد،‌ اذعان داشت: ما تمام تلاش خود را برای شکست فولاد انجام می‌دهیم و امیدوارم در پایان با ارائه بازی تماشاگرپسند به این هدف دست یابیم.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول