اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد اهر:

تحقق منویات رهبری در حوزه فرهنگ نیازمند مشارکت دانشگاهیان است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد اهر، تحقق منویات مقام معظم رهبری را در حوزه فرهنگی در گرو مشارکت دانشگاهیان دانست و بر تلاش مضاعف در این زمینه تاکید کرد.

تحقق منویات رهبری در حوزه فرهنگ نیازمند مشارکت دانشگاهیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی رضایی بعدازظهر امروز در جمع اساتید و کارکنان این واحد، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای زمینه‌سازی و تحقق این امر برشمرد.

وی افزود: توانمندی‌سازی معنوی و تقویت مسائل دینی و فرهنگی جدید جزو برنامه‌های اصلی شورای فرهنگی در ماه مبارک رمضان است.

رضایی گفت: این ماه فرصتی مناسب بر تهذیب نفس و خودسازی است که امیدواریم خداوند توفیق عنایت فرماید تا بیش از پیش در این زمینه گام برداریم.

رئیس شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: باید با ساز و کارهای مناسب و بهره‌مندی از فرصت‌های پیش آمده در این ماه برای معنویت‌افزایی تلاش مضاعف کنیم.

وی، یکی از برنامه‌های اولویت‌دار دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را در سال‌جاری تقویت، توسعه و تنوع‌بخشی برنامه فرهنگی دینی و اجتماعی به منظور ارتقای دانش دینی و معنوی دانشجویان و اساتید ذکر کرد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد اهر افزود: از تمام برنامه‌های پیشنهادی اساتید و دانشجویان در زمینه تقویت و ارتقای مسائل فرهنگی و دینی حمایت می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اتمام کار مسجد بزرگ دانشگاه در سال‌جاری، خواستار برنامه‌ریزی مناسب دستگاه‌های فعال فرهنگی دانشگاه و بسیج برای توسعه و فعالیت بیشتر در حوزه قرآنی، دینی و فرهنگی با برگزاری نشست‌های مختلف آزاداندیشی، پاسخ به شبهات دانشجویی، نشست سیاسی، فرهنگی، محافل قرآنی، دوره و کارگاه‌های آموزشی ویژه در حوزه دینی برای روشنگری بیشتر جوانان شد.

وی انقلاب اسلامی ایران را انقلاب مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و فرهنگی ذکر کرد و تمایز انقلاب اسلامی ایران را با سایر انقلاب‌ها در این حوزه برشمرد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد اهر با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در اسلامی کردن دانشگاه‌ها و سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه عملیاتی کردن منویات معظم‌له، خواستار همراهی و همکاری تنگاتنگ بین اساتید، دانشجویان و کارکنان در این زمینه شد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول