اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌ کنند‌گان خبر داد

تشکیل انجمن حمایت از حقوق مصرف ‌کنند‌گان در 27 استان

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف ‌کنند‌گان کشور گفت: تاکنون در 264 شهرستان و 27 استان کشور انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف ‌کنندگان تشکیل شده است.

تشکیل انجمن حمایت از حقوق مصرف ‌کنند‌گان در 27 استان

احمد نخعی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلیل‌آباد، اظهار داشت: انجمن‌ها حمایت از حقوق مصرف‌ کنند‌گان براساس قانون، تنها نهاد مردمی حامی حقوق مصرف ‌کنندگان هستند.

وی با بیان اینکه در اجلاسیه اخیر انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف ‌کنند‌گان کشور که در ساری برگزار شد، اولویت‌های کاری انجمن و نیازهای فراروی این مسئله بررسی شد.

عضو هیئت مدیره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف ‌کنند‌گان کشور، افزود: تعامل با دستگاه‌های مرتبط با خدمات‌دهی به مردم و نقش آنان در تنظیم بازار از جمله مباحثی است در دستور کار انجمن مطرح است.

احمد نخعی گفت: مثلث تولید، توزیع و مصرف ‌کنندگان مکمل یکدیگر هستند که ارتباط و برنامه‌ریزی قانونمند و اصولی این بخش‌ها می‌تواند نقش بسزایی در جامعه داشته باشد.

وی از مباحث مطرح شده در اجلاسیه ساری را تشکیل انجمن‌های تخصصی با محوریت غذا، سلامت، خودرو و خدمات پس از فروش دانست و افزود: به زودی این گروه‌های تخصصی تشکیل می‌شود.

عضو هیئت مدیره کشوری و رئیس انجمن حمایت از مصرف‌ کنندگان خلیل‌آباد گفت: تاکنون در 264 شهرستان و 27 استان کشور انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان تشکیل شده است که از جمله اهداف آن می‌توان به رصد منظم بازار، بررسی راهکارها و عملیاتی کردن آن، برنامه‌ریزی برای ایجاد بسترهای خدمات‌رسانی به مردم اشاره کرد.

رئیس انجمن حمایت از مصرف ‌کنندگان خلیل‌آباد در ادامه به نقش رسانه در تبیین جایگاه این انجمن‌ها پرداخت و گفت: رسانه‌ها نقش بسزایی را در شناساندن انجمن‌های ملی حمایت از حقوق مصرف ‌کنندگان می‌توانند ایفا کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول