اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌ گذشته

8 میلیارد ریال برای محور هراز هزینه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از آزادسازی اراضی محور ارتباطی هراز با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال در سال 90 خبر داد.

8 میلیارد ریال برای محور هراز هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، سیدعلی اسد، اظهار داشت: محور شریانی و تاریخی هراز به‌عنوان یکی از محورهای ارتباطی استان با پایتخت کشور، همواره دارای اهمیت و ارزش بالایی بوده پس توسعه و تعریض این محور پرتردد دغدغه اصلی تمام مسئولان کشوری و استانی بوده است.

وی افزود: از این رو در سال‌های اخیر نگاه بسیار ویژه‌ای به ارتقای‌ سطح کیفی و تعریض این محور شده تا جایی که امروزه قریب به بیش از 11 پیمانکار در قطعات مختلف در سطح این محور درحال انجام کار راه‌سازی و چهار خطه شدن این محور ارتباطی هستند.

اسد در ادامه با اشاره به پرداخت 8 میلیارد ریال اعتبار برای آزادسازی اراضی و املاک حریم این محور به تعریض، همچنین احداث باند دوم به صاحبان، مالکان اراضی خبر داد و اظهار داشت: بیشتر اعتبارات آزادسازی اراضی محور هراز در مناطق کهرود، ‌پنجاب، پلور و وانا بوده است که با تلاش مسئولان و مردم منطقه این اراضی در اختیار پیمانکاران برای عملیات راه‌سازی قرار گرفته است.

به گزارش فارس، 110 کیلومتر از محور هراز در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران قرار دارد.

انتهای‌پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول