اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

مراکز فراغتی استان شناسنامه‌دار می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: مراکز فراغتی در استان شناسنامه‌دار می‌شوند و یک فرصت ارزش‌دهی به پایگاه‌ها از لحاظ ارزش و رتبه در آن است.

مراکز فراغتی استان شناسنامه‌دار می‌شوند

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، عباس امانی در هجدهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره اوقات فراغت در آبان‌ماه سال‌جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

امانی تصریح کرد: این جشنواره به منظور تقدیر از دستگاه‌ها و پایگاه‌های برتر و تبادل نظر اساتید و کارشناسان دستگاه‌ها و مسئولان پایگاه‌های اوقات فراغت برگزار خواهد شد.

وی افزود: دبیرخانه ستاد ساماندهی با استفاده از کارشناسان دستگاه نظارت لازم را در راستای بررسی و ارزیابی برنامه‌ها در دو سطح دستگاه و پایگاه انجام خواهد داد که از برگزیدگان نیز تجلیل و دستگاه‌های برتر معرفی خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سامانه اوقات فراغت نیز که سامانه ملی است برای فراهم‌آوردن امکان درج آیتم‌های دخیل در اوقات فراغت راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: دستگاه‌های متولی برنامه‌های فراغتی با توجه به راه‌اندازی سامانه ملی اوقات فراغت تا تاریخ 15 مهر‌ماه فرصت دارند در سامانه مذکور اقدام لازم نسبت به ورود پایگاه و مخاطبان خود به عمل آورند.

امانی گفت: شناسنامه‌دار کردن مراکز فراغتی از برنامه‌های دیگر ستاد ساماندهی امور جوانان استان است که با توجه به شاخص‌های ارزیابی و براساس وظایف نظارت کیفی بر برنامه‌ها می‌توان با احصا نیازمندی‌ها‌، امکانات آموزشی و سخت‌افزاری را جهت ارتقا و کارآمدی این مراکز فراهم آورد.

وی با بیان اینکه شناسنامه‌دار کردن مراکز فراغتی فرصتی برای تدوین شاخص‌های ارزش‌دهی به پایگاه‌ها با لحاظ ارزش و رتبه در آن ایجاد می‌کند‌، تصریح کرد: تهیه شناسنامه کمی و کیفی برای پایگاه‌ها‌ی اوقات فراغت، رقابتی سالم و رو به رشد در میان متولیان اوقات فراغت به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول