اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مستعفی سرعین:

استعفایم مسکوت نماند/استعفایم به خاطر مصلحت عمومی بوده است

خبرگزاری فارس: شهردار مستعفی سرعین گفت: بر خلاف ادعای اعضای شورای شهر سرعین حتی یک روز نیز استعفای من مسکوت نمانده و شورای شهر در کمتر از 24 ساعت با استعفای من موافقت کرد.

استعفایم مسکوت نماند/استعفایم به خاطر مصلحت عمومی بوده است

توحید دنیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: رئیس شورای شهر سرعین ادعا کرده است که بعد از چند روز مسکوت ماندن استعفا آن را مورد بررسی و پذیرش قرار دادیم در حالی که این اتفاق در کمتر از 24 ساعت رخ داده که نشان می‌دهد مسایل پشت پرده مختلفی وجود داشته است.

وی در مورد ادعای رئیس شورای شهر سرعین مبنی بر اینکه شهردار بدون اجازه شهر را ترک کرده، ابراز داشت: بنده به دلیل پیگیری امورات شهری که اعضای شورا و فرماندار در جریان آن هستند قرار ملاقاتی با محرابیان دستیار ویژه رئیس جمهور در سفر اخیر به استان داشتم که به دنبال پیگیری امر در پایتخت موضوعات مورد نظر شهر را در دستور کار قرار داده بودم.

شهردار مستعفی سرعین  ادامه داد: نه تنها اعضای شورا با بنده تماسی برقرار نکرده‌اند بلکه بنده به خاطر انجام ماموریت در تهران حضور داشتم و همه ادعاهای مربوط به ترک شهر بدون اجازه کذب محض است.

وی گفت: ادعای خروج بدون اجازه من از شهر در حالی مطرح می‌شود که اقامت شهرداران قبلی در خارج از سرعین بوده و به راحتی حتی چند روز متوالی در شهر حضور نمی‌یافتند حال چگونه با یک روز تاخیر چنین جوسازی‌هایی صورت می‌گیرد.

دنیایی بیان کرد: از بدو مسئولیت تا روز استعفا 100 مورد درخواست صدور مجوز از شورا داشتم که به دلایل مختلف این مجوزها صادر نشده است که شورا نیز در این مدت تنها یک مورد صورت جلسه تنظیم و ارسال کرده بود.

شهردار مستعفی سرعین با اذعان به این موضوع که تایید مجوزها با روند کند صورت می‌گرفت، مدعی شد: بنده وظیفه خود می‌دانم که به تک تک سئوالات اعضای شورای شهر که جزو وظایف ذاتی آنهاست پاسخ دهم ولی تاکنون سئوالی از بنده مطرح نشده که موظف به پاسخگویی به آنها باشم.

وی در خصوص جعلی بودن امضاهای طومار اهالی سرعین علیه عملکرد اعضای شورای شهر، بیان داشت: این در حالی است که گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد عملکرد ضعیف شورا در چند سال اخیر سبب برخی از نارضایتی‌ها شده که نامه و امضاهای ارسال شده به استاندار اردبیل نیز بر این واقعیت صحه می‌گذارد.

دنیایی اضافه کرد: علت استعفای بنده ترجیح دادن مصلحت عمومی بر منافع فردی و گروهی بوده است چراکه بنده در این مدت آموخته‌ام سعه صدر داشته باشم و بر اساس فرمایش حضرت علی (ع) یاد گرفته‌ام چگونه اهل تسامح و تساهل در مقابل زیاده‌خواهان نباشم.

شهردار مستعفی سرعین ادامه داد: نه دین و نه وجدان آگاه اجازه می‌دهد که بر حقایق چشم پوشیده و مدیریت چند روزه دنیوی و پست و مقام بی‌سرانجام را به گرانبهایی حق و حقیقت‌گویی و سربلند شدن در آخرت بفروشیم و یا اجازه دهیم حقی ناحق شده و یا ناحقی در جای حق قرار بگیرد.

وی بیان کرد: به برخی از اعضای شورای شهر به عنوان برادر کوچک اعلام می‌کنم به کلام الهی را که فرموده است "به حساب خویش رسیدگی کنید قبل از آنکه به حساب شما رسیدگی کنند" عمل کنند و مراقب رفتار خود باشند.

دنیایی تصریح کرد: معنای سعه صدر آن نیست که در مقابل زیاده خواهان کوتاه بیاییم، بلکه معنای آن پذیرش حق و حقیقت است.

شهردار مستعفی سرعین در پایان سخنان خود با قدردانی از حمایت استاندار اردبیل، نمایندگان مردم اردبیل، نیر نمین و سرعین در مجلس، فرماندار و دیگر مسئولان و آحاد مردم سرعین در حمایت از وی اظهار داشت: بار دیگر اعلام می‌کنم مکتب من حکم می‌کند به خاطر حفظ خود شهدا به ویژه برادر شهیدم حافظ بیت‌المال باشم.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول