اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان خبر داد

کشف یک تن و 430 کیلوگرم تریاک در منوجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با عزم جدی پلیس استان کرمان در مبارزه با سوداگران مرگ 432 کیلوگرم تریاک طی انجام عملیاتی توسط پلیس منوجان کشف شد.

کشف یک تن و 430 کیلوگرم تریاک در منوجان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، سردار حسین چناریان اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان منوجان در جنوب استان کرمان با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از انتقال محموله برگ مواد مخدر از شرق کشور و مسیر استان کرمان به سمت هرمزگان مطلع شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان منوجان مسیرهای تردد کاروان مواد مخدر را تحت کنترل قرار دادند.

چناریان تصریح کرد: در نهایت در محور قلعه‌گنج - منوجان یک دستگاه خودروی وانت وارد ایستگاه پلیس شد.

وی ابراز داشت: قاچاقچیان مسلح به محض ورود به ایستگاه پلیس با تیراندازی و افزودن بر سرعت خودرو قصد فرار از دست مأموران را داشتند که طی یک عملیات منسجم خودروی آنان متوقف شد.

چناریان عنوان کرد: در این عملیات موفقت‌آمیز مأموران انتظامی در بازرسی خودروی توقیف شده، بیش از یک‌هزار و 432 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس استان کرمان با تلاش شبانه‌روزی در حال مبارزه با سوداگران مرگ بوده و در راه آرامش و امنیت مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی اذعان داشت: ما راه 700 شهید انتظامی استان کرمان و هدف والای آنان را که همان امنیت مردم است با جدیت هر چه تمام دنبال کرده و فضا را برای افراد سودجو و قاچاقچیان مواد مخدر ناامن می‌کنیم.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول