اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

ریالی از اعتبارات استان اردبیل برگشت نخورده است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: برخلاف ادعای برخی از نمایندگان و افراد بی‌خبر ریالی از اعتبارات استان اردبیل برگشت نخورده و در این زمینه قصور و کوتاهی صورت نگرفته است.

ریالی از اعتبارات استان اردبیل برگشت نخورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان با یادآوری اینکه نباید این خدمتگزار بی‌منت را مدیر ارشد و یا با القاب دیگر مورد خطاب قرار داد، اظهار داشت: عده‌ای هر چه می‌توانند ما را مورد رنجش و زحمت قرار می‌دهند و ناتوانی برخی‌ها نیز  ناشی از  اختیار نداشتن در هجمه و فشارهای متعدد است به طوری که عده‌ای اعتقاد دارند که اگر شایعه و تبلیغ به راه نیندازند روزشان شب نمی‌شود.

وی با انتقاد از برخی مدیران و شرکت‌کنندگان در جلسه شورای اداری که با 33 دقیقه تاخیر وارد جلسه شده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم این مسئولان در پاسخگویی به ارباب رجوع به خاطر خلف وعده‌شان پاسخی قانع‌کننده داشته باشند و دم از مصلحت‌اندیشی نزنند چرا که کار ما به مانند تشخیص مصلحت، مصلحت‌اندیشی نیست.

استاندار اردبیل در خصوص اعتبارات هزینه‌ای وعمرانی ابلاغ شده و توزیع آن بر اساس شاخص‌های تعیین شده در شهرستان‌ها یادآور شد: جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها شکل گرفته است و برخی از مدیران استانی با شرکت در این جلسات از حق و حقوقشان دفاع کردند و برخی‌ها نیز علیرغم توصیه ما در این جلسات حاضر نشده و به هر نحو ممکن با تعیین اولویت‌ها و الزامات بودجه تنظیم و انجام موافقتنامه‌ها انجام شده است.

صابری به اصلاح برخی از موارد در تنظیم و انجام موافقتنامه‌ها اشاره کرد و گفت: ما در بخش فصل‌ها با نظر مدیر قادر به اصلاح بودیم و تغییرات انجام شده نیز اغلب در حوزه شهرستان‌ها بوده و سعی کردیم به صلاح مناطق محروم تنظیم بودجه و مبادله موافقتنامه‌ها انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،این مسئول با اشاره به ابلاغ اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی بر دقت بر هزینه‌کرد مانده اعتبارات عمده سال 90 و تسریع در مبادله موافقتنامه‌های سال 91 تاکید کرد.

استاندار اردبیل با رد این شایعه که استاندار تصمیم گرفته هزینه جاری برخی از ادارات را کم کند، بیان داشت: بنده از ملاک‌های تعیین شده اطلاعی ندارم و تنها به افزایش بودجه جاری برخی از دستگاه‌ها نظری انداخته و به عدد و رقم دستگاه‌ها توجهی نکرده‌ام اما با اعتماد و اعتقادی که به تیم برنامه‌ریز داشته‌ام به جرات می‌توانم ادعا کنم که 99 درصد عدالت در توزیع اعتبارات هزینه‌ای رعایت شده و کمتر از یک درصد انحراف از معیار شاید وجود داشته باشد.

صابری برخی از شایعه‌سازان را به رعایت تقوا در ماه ورع دعوت کرد و افزود: ما یک سرعت عمل خوبی را در تنظیم و مبادله تفاهم‌نامه‌ها شاهد بودیم و در تلاش هستیم با انجام برخی از اصلاحات غیر‌قابل اجتناب به سرعت کارهای عملیاتی و اجرایی در فرصت باقیمانده از فصل کاری آغاز شده و به سرانجام برسد.

وی به ادعای یکی از نمایندگان که اظهار کرده 80 میلیارد تومان اعتبار برگشت خورده است اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه هیچ اسنادی موجود نیست و ضرورت دارد ما واقعیت‌ها را به مردم بیان کنیم و از بزرگ‌نمایی‌های غیر‌واقعی پرهیز کنیم.

رئیس شورای اداری استان در پایان سخنان خود در خصوص مسکن مهر و ضرورت تکمیل این پروژه تا پایان دولت دهم اظهار داشت: کارهای بسیار خوبی در حوزه آب، برق، گاز و ارائه خدمات دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام شده است که امیدواریم با دعای خیر صاحبان این واحدهای مسکونی اجر و پاداش واقعی را دریافت کرده باشیم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول