اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خزانه بانک ملی:

اوراق سپرده، جایگزین سکه واگذاری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر خزانه سرپرستی بانک ملی ایران در فارس گفت: برای جبران ضرر و زیان احتمالی خریداران سکه پیش فروش شده بانک مرکزی، بانک ملی ایران اوراق گواهی سپرده را در شعب خود عرضه می‌کند.

اوراق سپرده، جایگزین سکه واگذاری می‌شود

مصطفی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این اوراق با سود 20 درصد است که برای جبران ضرر و زیان احتمالی تا 19 اردیبهشت ماه جاری در شعب بانک ملی ایران در فارس ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود متقاضیان اوراق گواهی سپرده را جایگزین دریافت سکه‌های پیش فروش شده کنند، خاطرنشان کرد: نوسانات موجود در بازار سکه اکنون بسیاری از خریداران را در دریافت سکه‌های خود بی‌رغبت کرده و متقاضیان برای جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی می‌توانند اوراق گواهی سپرده را جایگزین دریافت سکه کنند.

مدیر خزانه سرپرستی بانک ملی ایران در فارس از واگذاری سکه‌های پیش فروش شده بانک مرکزی از امروز در شعب بانک ملی ایران خبر داد و افزود: از امروز تمام شعب بانک ملی ایران در فارس سکه‌های پیش فروش شده بانک مرکزی را به متقاضیان ارائه می‌کنند.

رضایی اضافه کرد: سال گذشته در مرحله نخست پیش فروش سکه توسط بانک مرکزی، 33 هزار نفر از مردم فارس نسبت به خرید سکه اقدام کرده‌اند که از امروز 29 فروردین می‌توانند با مراجعه به شعب بانک ملی نسبت به دریافت سکه‌های بهار آزادی خود اقدام کنند.

بازرس بانک ملی ایران ادامه داد: خریداران سکه باید با در دست داشتن اصل کارت شناسایی خود و رسید بانکی که در هنگام خرید سکه از شعبه دریافت کرده بودند و بعد از پرداخت پنج درصد ارزش افزوده، سکه خریداری شده خود را دریافت نمایند.

وی تصریح کرد: با اتمام طرح پیش فروش سکه 490 هزار نفر از مردم فارس نسبت به خرید سکه اقدام کرده‌اند که با محاسبه تعدادی که از دریافت سکه خود انصراف داده‌اند هم‌اکنون 460 هزار نفر متقاضی دریافت سکه هستند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول