اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راهپیمایی روز قدس صورت گرفت؛

اعلام انزجار نیشابوریها از رژیم سفاک صهیونیستی

خبرگزاری فارس: مردم دیار انقلابی و شهید پرور نیشابور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم و انزجار خویش را از رژیم سفاک صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

اعلام انزجار نیشابوریها از رژیم سفاک صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، مردم باغیرت نیشابور در خیابان امام‌خمینی (ره) با مشت‌های گره‌ کرده خود، فریاد عدالت‌خواهی و نجات مردم مظلوم فلسطین را طلب میکردند.
بخشی از شعارهای تظاهرات‌کنندگان این بود: نابودی اسرائیل یک وعده الهی است، پایان عمر دشمن بدبختی و تباهی است، نصرمن‌الله و فتح قریب شکست کفار نباشد عجیب، هیهات من‌الذله، یا ایهاالمسلمون اتحدو اتحدو، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، نصر من‌الله و فتح قریب - مرگ بر آمریکای مردم فریب، اسلام پیروز است - آمریکا نابود است، خامنه‌ای خمینی دیگر است - ولایتش ولایت حیدر است.
مردم دیار انقلابی و شهید پرور نیشابور با حضور در این راهپیمایی عظیم مردمی در شعارهای انقلابی خود محو اسرائیل، نابودی رژیم‌های استکباری آمریکا و استعماری انگلیس، حمایت از مقاومت و بیداری اسلامی، آمادگی برای دفاع از آرمان های انقلاب به رهبری مقام معظم رهبری و حمایت همه‌جانبه از جنبش‌های مقاومت اسلامی فلسطین را اعلام داشتند.
همچنین در تراکت‌هایی که در دست راهپیمایان دیده میشد، بر مبارزه با صهیونیست‌ها و حامیانشان تاکید شده بود.
در پایان مراسم، قطعنامه سراسری تظاهرات قرائت شد که بندبند آن با تکبیر حاضران تایید شد.
پرسنل کمیته امداد امام خمینی (ره) و هلال احمر با لباس فرم با استقرار صندوق آماده دریافت کمک‌های مردمی به ملت مظلوم فلسطین و قحطی‌‌زدگان سومالی بودند.
جمعیت حاضر در تظاهرات امسال نسبت به سال گذشته از رشد 20 درصدی برخوردار بود و بیش از 35 هزار نفر برآورد می‌شود.
از شهرهای چکنه، عشق‌آباد، خرو، قدمگاه، درود و بار خبر میرسد که مردم همیشه در صحنه این شهرهای اقماری نیز با حضور در تظاهرات و تجمعات روز جهانی قدس، نابودی اسرائیل غاصب و آزادی فلسطین را فریاد زدند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول