اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود:

مردم و مسئولان وحدت داشته باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه هشترود به اهمیت وحدت و همبستگی بین مردم و مسئولان تاکید کرد.

مردم و مسئولان وحدت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار کرد: نظام قدرتمند جمهوری اسلامی تمام قلب‌ها را تسخیر کرده و از نظر معنوی بر تمام کشورها گسترش یافته است و روزی خواهد رسید که این نظام و انقلاب ابرقدرت بزرگ جهانی خواهد شد.

خطیب جمعه هشترود افزود: بیداری‌ها و آگاهی‌های صورت گرفته در جهان از انقلاب اسلامی ما نشأت گرفته است.

وی تصریح کرد: امروز ابرقدرت‌ها و مستکبران امپریالیسم دانسته‌اند که نظام ما نظام پویا و قدرتمند است و از این لحاظ هر روز با این نظام مخالفت می‌کنند.

وی با تاکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در برخورداری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای گفت: دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، تقویت‌کننده استقلال و اقتدار ملی در برابر امپریالیسم‌های جهانی است.

رشادی افزود: کشورهای غربی از دستیابی جمهوری اسلامی ایران به انرژی هسته‌ای، می‌ترسند و ترس آنها ناشی از افول قدرت آنها در میان مردمشان و دیگر کشورهاست.

وی افزود: استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای تا تحقق کامل آن که از اهداف نظام است با ایستادگی مردم و تلاش دانشمندان هسته‌ای متوقف نخواهد شد.

رشادی در ادامه اساس مشکلات بشری را دور شدن آنها از قرآن دانست و گفت: آگاهی نداشتن و عمل نکردن به آن باعث گمراهی و ضلالت می‌شود.

وی عمل به قرآن و سنت را ضامن سعادت و سلامت جامعه و روح بشری دانست و افزود: در قرآن برای درمان بیماری‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی راهکارهایی است و تدبر و تفکر نکردن در قرآن به ضرر انسان و بشریت است.

وی به اهمیت وحدت و همبستگی بین مردم و مسئولان تاکید کرد و افزود: عدم همبستگی باعث ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

رشادی همچنین خواستار حل مشکل تورم توسط دولت و مجلس شد و گفت: مسئولان نباید بگذارند چنین مسئله‌هایی بهانه‌ای در دست دشمنان باشد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول