اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مالک باشگاه داماش گیلان:

داماش گیلان باشگاه سهامی عام می‌شود/ تشکیل کانون هواداران در باشگاه داماش گیلان

خبرگزاری فارس: مالک جدید باشگاه داماش گیلان گفت: برای اینکه باشگاه داماش در رشت بماند و با قدرت به کار خود ادامه دهد به باشگاه سهامی عام تبدیل می‌شود تا هواداران در آن سهمی داشته باشند.

داماش گیلان باشگاه سهامی عام می‌شود/ تشکیل کانون هواداران در باشگاه داماش گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شهرام قویدل ظهر امروز پس از معارفه به عنوان مالک جدید باشگاه داماش گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به صورت اتفاقی وارد فوتبال شدم و دید قبلی نسبت به آن ندارم، اظهار داشت: شرکت صدرا به طور کامل خصوصی است و نخستین انگیزه ما در بحث تجاری و اقتصادی بود.

وی، با بیان اینکه وجود امیر عابدینی در کنار باشگاه داماش قطعی است، گفت: حتی اگر مدیریت فنی باشگاه عوض شود از تصمیمات فنی ایشان در تیم استفاده می‌کنیم.

مالک جدید باشگاه داماش گیلان، با تاکید بر اینکه تیم داماش تمام چارچوب حرفه‌ای بودن را باید داشته باشد، خاطرنشان کرد: برای اینکه این باشگاه در رشت بماند و با قدرت به کار خود ادامه دهد به باشگاه سهامی عام تبدیل می‌شود تا هواداران در آن سهمی داشته باشند.

وی افزود: از عابدینی قول گرفتیم تا سال آینده تیم داماش آسیایی شود و دست ایشان را برای برنامه‌ریزی در تیم‌های پایه و رشته‌های دیگر باز گذاشتیم زیرا بدون پشتوانه تیم‌های پایه، فوتبال پایه معنایی ندارد.

قویدل اضافه کرد: هر باشگاهی باید بهترین امکانات را برای هواداران خود فراهم کند و از مدیر کل ورزش و جوانان استان می‌خواهم که استادیومی را در اختیار ما قرار دهند تا امکانات باشگاه حرفه‌ای و استاندارد را در آن آماده کنیم.

وی ادامه داد: فرهنگ مردم رشت زبانزد مردم ایران است و ما باید به آنها احترام بگذاریم.

 

*کانون هواداران باشگاه داماش گیلان تشکیل می‌شود

مالک جدید باشگاه داماش گیلان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا تیم داماش مانند دیگر تیم‌های لیگ برتری کانون هواداران باشگاه تشکیل می‌دهد، گفت: از قافله کانون هواداران باشگاه پرسپولیس و استقلال عقب نمی‌مانیم و تا نیم فصل لیگ برتر، این کانون در باشگاه داماش تشکیل می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در دیدار استاندار با آقای محسنی اژه‌ای قرار شده بود هفته آینده مالکیت باشگاه به طور کامل مشخص شود، اظهار داشت: در مدتی که در خدمت مردم بودم آقای عابدینی سعی کرده زیرساخت‌های ورزش استان مرتب شود.

محمد بابایی افزود: استاندار گیلان و مسئولان استانی به نوعی برای مشکلات این تیم تلاش کردند و سعی ما این است که هر دو نماینده استان در داماش و ملوان به جایگاه اصلی خود برسند زیرا گیلان را به واسطه فوتبال آن می‌شناسند.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول