اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه بهبهان:

افزایش مهارت و حرفه‌آموزی مهم‌ترین عامل برای رفع بیکاری است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه بهبهان گفت: برای رفع بیکاری در جامعه باید افزایش مهارت و حرفه‌آموزی را در جامعه تقویت کرد.

افزایش مهارت و حرفه‌آموزی مهم‌ترین عامل برای رفع بیکاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان در جمع نمازگزاران بهبهانی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص آرمان‌های انقلاب و لزوم حفظ آنها اشاره و اظهار کرد: ملت ایران برای اهداف بزرگی انقلاب کرده و انقلاب اسلامی ارزش‌ها و آرمان‌های فراوانی داشته که همه این ارزش‌ها مهم و متعالی هستند.

وی افزود: یک انقلاب تنها با پیروزی به مرحله نهایی نمی‌رسد بلکه وظیفه مردم پس از مرحله پیروزی، سنگین‌تر از قبل شده و باید از ارزش‌هایی که برای آن هر نوع خطری را به جان خریده‌اند، محافظت کنند.

امام جمعه بهبهان در ادامه خاطر نشان کرد: از این رو همه ما باید تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده، از آن دفاع کرده و تا رسیدن به آن ارزش‌های متعالی، از تلاش و کوشش دست نخواهیم کشید.

وی به فرا رسیدن ششم مرداد، روز مهارت اشاره کرد و گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای در تمام کشور خدمات ارزنده‌ای برای آموزش مشاغل و حرفه‌های مختلف به مردم انجام می‌دهد که هریک می‌تواند زمینه‌ساز حضور یک نیروی کار موفق در بازار کار باشد.

ابوعلی تصریح کرد: ما نیز وظیفه داریم جوانان خود را به سمت این آموزش‌ها هدایت کرده تا با کسب مهارت‌های لازم در ادامه زندگی خود، کسب و کاری موفق راه‌اندازی کرده تا درگیر معضل بیکاری نشوند.

خطیب جمعه بهبهان در ادامه سخنان خود با اشاره به روز اهدای خون، بر ترویج این فرهنگ خداپسندانه تأکید کرد و ابراز داشت: به حق اهدای خون سالم، اهدای زندگی به افراد نیازمند بوده و هر یک از ما که توانایی و شرایط لازم برای اهدای خون خود را دارد، باید به طور پیوسته و منظم این امر بزرگ و مهم را انجام دهد.

این مسئول عنوان کرد: مسئولان ما به خصوص مسئولان فرهنگی، باید با اجرای برنامه‌های مختلف، فرهنگ اهدای خون سالم را در میان جامعه ترویج داده تا همه مردم به خوبی از این امر آگاه شده و خود، مشتاقانه به سمت مراکز اهدای خون مراجعه کنند و با این امر خداپسندانه برای همیشه عجین شوند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول