اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

ادارات عرصه برای فعالیت بیشتر بخش خصوصی را فراهم کنند

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: ادارات عرصه برای فعالیت بیشتر بخش خصوصی را فراهم کنند.

ادارات عرصه برای فعالیت بیشتر بخش خصوصی را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی صبح امروز در آیین گرامیداشت روز مهارت و تجلیل از کارآفرینان برتر استان ایلام با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی آرمانگرا بوده و آرمانگرایی ما مبتنی بر واقعیات است.

وی ادامه داد: بدون تردید آرمانگرایی بدون تکیه بر واقعیت‌ها تنها به یک رویا شبیه است، ما نیز مبتنی بر واقعیات آرمان‌گرا هستیم و علت اینکه دشمن عزم کرده که ما را از ریشه بزند نیز این موضوع است.

این مسئول اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داد که در آرمانگرایی می‌تواند به سمت قله‌های پیشرفت حرکت کند.

اعلایی تصریح کرد: برخی عنوان کرده‌اند که نمی‌توان با آرمان‌گرایی با واقعیات جهانی رو به رو شد، اما ما در انقلاب اسلامی نشان دادیم که با آرمان‌گرایی می‌توانیم همپای تمدن غربی جلو رویم.

استاندار ایلام گفت: در مقطع کنونی دشمن تصمیم گرفته با ابزارهای اقتصادی به ما ضربه بزند و برای مردم مشکل به وجود آورد و از این منظر مردم را روبه‌روی نظام قرار دهد.

وی ادامه داد: بر این اساس ما نیازمند اقتصاد مقاومتی هستیم و برای تحقق این موضوع باید مردم بیشتر از گذشته وارد صحنه شوند.

این مسئول اضافه کرد: نقش مردم در اقتصاد بسیار ضرورت داشته و نکته مهمی است، من نیز از بدو ورود به استان ایلام در نشست‌ها و جلسات از دستگاه‌های اداری خواستم که به بخش خصوصی میدان بدهند.

اعلایی تصریح کرد: باید ادارات به مردم و بخش خصوصی در ورود به عرصه اقتصاد میدان دهند، متأسفانه در استان ایلام بسیاری از کارهایی که مردم می‌توانند انجام دهند را دستگاه‌های اجرایی بلوکه کرده‌اند.

استاندار ایلام گفت: سالن ایجاد می‌کنند، استخر احداث می‌کنند و هر نوع امکانی که مردم باید انجام دهند را دستگاه‌های دولتی وارد شده و خودشان انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول