اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خبر داد

توقیف محموله قاچاق مشروب و سیگار در مراغه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: خودرو حامل 150 هزار نخ سیگارت خارجی و مقادیر قابل توجهی انواع مشروبات الکلی خارجی در مراغه کشف و ضبط شد.

توقیف محموله قاچاق مشروب و سیگار در مراغه

عیسی هاتفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مراغه، در خصوص این کشف و عملکرد پلیس در تامین امنیت شهرستان در ایام سفرهای تابستانی اظهار کرد: برابر گزارش پلیس آگاهی این فرماندهی، روز گذشته ماموران این پلیس با همکاری عوامل یگان امداد در حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پژو پارس نقره‌ای رنگ در مسیر جاده مراغه به هشترود مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

وی گفت: راننده خودروی مذکور اقدام به استفاده از سیستم دودزا و انداختن میخ سه‌پر در مسیر جاده کرد که بعد از تعقیب و گریز و با استفاده از شگردها و ترفندهای خاص پلیس در نهایت خودرو مذکور متوقف شد.

هاتفی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو تعداد 150 هزار نخ سیگارت خارجی و مقادیر قابل توجهی انواع مشروبات الکلی خارجی کشف و راننده و سرنشین هر دو اهل و ساکن سقز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

پاکسازی تفرجگاه‌های مراغه

وی همچنین از اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه‌ها و پارک‌های شهرستان مراغه خبر داد.

هاتفی افزود: به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها برابر گزارش پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی مراغه، عوامل این پلیس طی روزهای گذشته با مشارکت و همکاری همه واحدهای تابعه و نیروهای تحت امر طرح پاکسازی را به مرحله اجرا گذاشتند.

وی گفت: ماموران در پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان ضمن گشت‌زنی مداوم و سرکشی اکیپ‌های گشت سیار، واحدهای انتظامی و گشت امنیت اخلاقی به‌صورت پاس‌های پیاده و با استفاده از عوامل ستادی، طرح امنیت اخلاقی، اجتماعی و تامین رفاه و آسایش شهروندان را اجرا کردند.

هاتفی تصریح کرد: در این طرح برای تعداد 63 نفر تذکر لسانی و تعهد کتبی صادر شد و هشت نفر به‌علت ارتکاب جرایم عدیده دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: سه نفر نیز به‌علت نزاع و درگیری در پارک‌ها دستگیر شدند.

وی افزود: در این زمینه شش دستگاه موتورسیکلت و 9 دستگاه خودرو به‌علت آلودگی صوتی و مزاحمت توقیف و یک باب رستوران نیز پلمب شد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول