اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه یک شیراز:

منطقه یک شیراز تبدیل به کارگاه عمرانی شده است

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه یک شهرداری شیراز گفت: منطقه یک شهرداری شیراز تبدیل به کارگاه عمرانی شده است.

منطقه یک شیراز تبدیل به کارگاه عمرانی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اشکان ضرغامی بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری که در شهرداری منطقه یک شیراز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 57 درصد از درآمد نقدی شهرداری شیراز توسط شهرداری منطقه یک تامین می‌شود.

شهردار منطقه یک شیراز با اشاره به اهمیت این منطقه از بعد درآمدزایی گفت: منطقه یک شهرداری قطب تجاری و اداری شهر شیراز است که با 300 هزار نفر جمعیت و 3 هزار و 100 هکتار مساحت مهم‌ترین منطقه درآمدزای این شهر است.

وی با اشاره به اهمیت احداث پارکینگ در مرزهای محدوده طرح ترافیک تصریح کرد: در سال‌های گذشته شاهد نهضت پارکینگ‌سازی در سطح کلان‌شهر شیراز بوده‌ایم که دو پارکینگ خلدبرین و نشاط از جمله این طرح‌ها است.

ضرغامی همچنین از آغاز عملیات احداث سه پارکینگ دیگر با عنوان مکتبی، استقلال و مرصاد خبر داد و اضافه کرد: این پارکینگ‌ها در هسته مرکزی شهر شیراز احداث می‌شوند که می‌تواند مشکلات مربوط به کمبود پارکینگ را برطرف کند.

وی گفت: با احداث این پارکینگ‌ها شاهد افزایش 3 هزار واحد به مجموعه پارکینگی شهر شیراز هستیم.

شهردار منطقه یک شهرداری شیراز ادامه داد: منطقه یک به کارگاه عمرانی بزرگی تبدیل شده که احداث تونل کوهسار مهدی، تقاطع غیر همسطح چمران، تقاطع غیر همسطح ستارخان و تقاطع غیرهمسطح معالی آباد از جمله پروژه‌های بزرگ در این منطقه است.

وی تصریح کرد: تمام پروژه‌های فعال در منطقه یک از رشد فیزیکی مناسب برخوردار هستند که با تلاش‌های انجام شده قبل از موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسند.

ضرغامی در بخش دیگری از سخنان خود از کاهش طبقات برج تجارت جهانی خبر داد و ابراز داشت: مالک این پروژه در خارج از کشور به سر می‌برد و روند واگذاری آن توسط یکی از بانک‌هایی که مالک به آن بدهکار است دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: تعداد طبقات این پروژه به هشت طبقه کاهش یافته که این تصمیم به صلاح منافع شهر است.

شهردار منطقه یک همچنین پیرامون مجتمع تجاری سلطانیه نیز گفت: صاحبان این مجتمع موظف هستند طبقه زیرزمین را به پارکینگ تبدیل کنند و رفع پلمب غیر قانونی این مجتمع توسط صاحبان آن در مراجع قضایی در حال پیگیری است.

وی در پایان با اشاره به مشکلات ترافیکی موسسات آموزشی در منطقه یک تصریح کرد: با موسسات متخلف که برای شهروندان مشکلاتی ایجاد کنند طبق قانون برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول