اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

مدرسه علوم بین‌رشته‌ای صاحب دبیرخانه دائمی شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مدرسه علوم بین‌رشته‌ای صاحب دبیرخانه دائمی شود.

مدرسه علوم بین‌رشته‌ای صاحب دبیرخانه دائمی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه همایش ملی سومین مدرسه تابستانی علوم بین‌رشته‌ای در شیراز اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده هر نوع همکاری با مدرسه علوم بین‌رشته‌ای است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: برگزاری این همایش‌ها و نشست‌ها می‌تواند برای رشد علمی دانشجویان رشته‌های مختلف بسیار مفید باشد.

وی ادامه داد: با همکاری گسترده‌تر دانشگاه‌ها و برگزاری جلسات متعدد و متناوب به شکل هفتگی می‌توانیم کیفیت این‌گونه برنامه‌های علمی را افزایش دهیم.

ایمانیه تصریح کرد: مدرسه علوم بین‌رشته‌ای باید صاحب دبیرخانه دائمی شود و در این راستا دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده هر نوع همکاری با دانشگاه شیراز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: باید نقش دروسی مانند تولید تجهیزات و فناوری، اخلاق و معارف که تمام رشته‌ها با آن سر و کار دارند، بیشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: باید با همکاری دانشگاه‌های مختلف زمینه‌ای فراهم شود تا چهارمین مدرسه علوم بین‌رشته‌ای با کیفیت بهتری برگزار شود.

به گزارش فارس، سومین همایش ملی مدرسه تابستانی علوم بین‌رشته‌ای به مدت چهار روز از امروز در شیراز با محورهای هوش مصنوعی و محاسبات نرم، فناوری نانو و کاربردها، علوم زیست پزشکی، انرژی‌های تجدیدپذیر، فناوری اطلاعات و ارتباطات، خانواده، جامعه و سلامت، مهارت‌های مدیریتی، اخلاق در علم فناوری، علوم شناختی، تاریخ و فرهنگ و هنر آغاز شد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول