اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

حضور 12 هزار نفری نیروی انتظامی در سواحل مازندران

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مازندران گفت: در طرح سالم‌سازی دریا وجود 12هزار نفر از همکاران ما در طول 350 کیلومتر نوار ساحلی در طول سه ماه گذشته با همکاری دریابانی و یگان ویژه صورت گرفت.

حضور 12 هزار نفری نیروی انتظامی در سواحل مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، علیرضا مسکنی در مراسم بازدید اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده ناجا از دریابانی مازندران اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی نه تنها به عنوان سازمان امنیتی و انتظامی بلکه به عنوان صاحب نظر در امور فرهنگی و اجتماعی در جامعه اسلامی مطرح است.

وی با اشاره به اینکه تمام اقشار جامعه تلاش ناجا را در برقراری امنیت اجتماعی و اخلاقی می‌دانند و از آن حمایت می‌کنند، گفت: حمایت بیش از 220 نماینده مجلس شورای اسلامی مزید به این امر است.

این مسئول تصریح کرد: هفته گذشته در بیشتر شهرهای  مازندران راهپیمایی خواهران محجبه را به صورت خودجوش داشتیم که در شعار خود از اقدامات ناجا حمایت می‌کردند.

مسکنی با اشاره به اینکه مردم مومن و ولایت مدار نظام اسلامی امروز شاهد ایثار و فداکاری نیروهای توانمند مرزبانی در برقراری امنیت مرزبان‌ها هستند، بیان داشت: در مبارزه کلان با سوداگران مرگ بانک‌های مافیای مواد مخدر همراه با بانک‌های قاچاق کالا از جمله موفقیت چشمگیر ناجا برای امنیت و آرامش مردم است.

فرمانده انتظامی مازندران در ادامه افزود: نیروی انتظامی مازندران با تاسی از تدبیر و دستور فرماندهی ناجا کشور در طرح نوروزی اقدامات خود را آغاز کرد و با وجود 12 هزار از همکاران از جمله دریابانی استان در جای جای مازندران، امنیت و آسایش را برای مسافران نوروزی فراهم کرد.

مسکنی با اشاره به اینکه مازندران رتبه نخست ماموریت اخلاقی کشور و و رتبه برتر معاونت اجتماعی ناجا را در نوروز 91 به خود اختصاص  داد، افزود: در طرح سالم‌سازی دریا وجود 12 هزار نفر از همکاران ما در طول 350 کیلومتر نوار ساحلی در طول سه ماه گذشته با همکاری دریابانی و یگان ویژه، توجه ویژه به سفرهای تابستانی، حضور همکاران پلیس راه، حضور هدفمند و موثر برای کاهش تصادفات  و تلفات جانی و حضور برای نظم ترافیکی به‌ویژه در سه جاده اصلی منتهی به مرکز شهر از اقدامات دیگر نیروی انتظامی در سال جاری بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری درباره برقراری امنیت اجتماعی و اخلاقی طرح‌های ضربتی و عملیاتی هر دفعه در دو تا سه شهر از شهرهای مازندران انجام که نتیجه آن هم در شورای تامین استان و هم شهرستان قرار گرفته و به اطلاع مردم نیز می‌رسد تا آنجا که ائمه جمعه در جریان این طرح‌ها قرار دارند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول