اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس:

دستگاه‌های اجرایی باید از نیروی انتظامی حمایت کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید از نیروی انتظامی حمایت کنند.

دستگاه‌های اجرایی باید از نیروی انتظامی حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کولیوند ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه دوم آگاهی استان البرز در حصارک کرج اظهار داشت: اساس کار نیروی انتظامی در سه مقوله اقتدار، ابتکار و خلاقیت خلاصه می‌شود که اگر این نیرو در این راستا حرکت کند رضایتمندی خوبی را در سطوح مختلف از سوی مردم اخذ خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به این که استان البرز یکی از کمربندهای مهم ایمنی کشور محسوب شده و بیش از 2 میلیون نفر جمعیت دارد، اما اقتدار و وحدت کلمه پلیس توانسته امروز این استان را به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور تبدیل سازد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی وظایف پلیس را بسیار خطیر و مهم ارزیابی کرد و گفت: پلیس وظایف بسیار سنگینی را به منظور برقراری نظم و امنیت و همچنین کاهش و از بین جرایم بر عهده دارد لذا امروز نیروی انتظامی توانسته با مشارکت و حضور مردم مأموریت‌های خود را به خوبی انجام داده و در بسیاری از عملکردهای خود کارنامه درخشانی را داشته باشد.

کولیوند با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است، تاکید کرد: کلانشهر کرج به دلیل داشتن قومیت‌های مختلف دارای فرصت‌ها و تهدیدات فراوانی است که باید با نظر مثبت کارشناسان و مسئولان ذی‌ربط این نقاط تهدید نیز به فرصت تبدیل شده و در مسیر سازندگی و توسعه استان استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در غیر این صورت وجود قومیت‌های مختلف در این کلانشهر فشار بسیار زیادی را به نیروی انتظامی وارد کرده و ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم را در جامعه نبود اشتغال عنوان کرد و افزود: با توجه به آرماهای موجود 80 درصد  مشکلات خانواده‌ها نبود اشتغال است که همین امر سبب بروز برخی از ناهنجاری‌ها و تخلفات شده و جرایم را افزایش می‌دهد.

کولیوند تأکید کرد: اگر مسئولان در این زمینه تلاش خود را دو چندان کنند می‌توانیم در آینده شاهد کاهش و یا از بین رفتن بسیاری از جرایم باشیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید از نیروی انتظامی حمایت کنند، گفت: باید به سمت فکرهای علمی سوق داده شویم و انگیزه بزرگتری را برای نیروی انتظامی ترسیم نماییم.

در ادامه این مراسم رئیس اداره آگاهی استان البرز نیز طی سخنانی بر انجام مأموریت‌های پلیس به منظور کاهش جرایم اشاره کرد و بیان داشت: امروز در سایه انجام مأموریت‌های مختلف از سوی پلیس ناامن کنندگان و مجرمان جرأت انجام تخلف را ندارند و خود را در پس لانه‌های خویش مخفی کرده‌اند.

علی گل‌صباحی افزود: احداث این پایگاه آگاهی یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس به منظور نظارت بیشتر و کاهش جرایم راه‌اندازی شده است.

وی در پایان اذعان داشت: این مرکز کلانتری 21 فاز چهار مهرشهر، 22 محمدشهر، کلانتری 24 کمالشهر، کلانتری 32 حصارک بالا، کلانتری 41 خرمدشت، و 43 گلشهر را زیر پوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول