اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تامین بودجه

مرکز نگهداری معلولان ذهنی آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: در صورت تامین بودجه از طریق استانداری تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری نهایی از این مرکز خواهیم‌ بود.

مرکز نگهداری معلولان ذهنی آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود

امیرعلی قلیزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه در مورد اقدامات این سازمان در زمینه تامین شرایط زندگی مناسب برای معلولان، اظهار داشت: با توجه به اختصاص مناسب بودجه‌های دولتی و به‌ ویژه در حوزه بودجه‌های سفرهای استانی به این اداره تاکنون شاهد پیشرفت مناسب و قابل توجه در حوزه‌های مختلف فعالیت سازمان بوده‌ایم.

وی افزود: به‌ دلیل تخصیص حدود 88 درصد از اعتبارات مصوب هیئت دولت به سازمان بهزیستی در سفرهای سه‌گانه به استان، مجتمع فرهنگی ـ ورزشی شهید باکری سازمان بهزیستی آذربایجان‌‌غربی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال در ارومیه آماده بهره‌برداری شده که در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود.

قلیزاده در بیان اعتبارات اختصاص یافته با این طرح، بیان داشت: برای طرح مجموعه فرهنگی _ ورزشی شهید باکری اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال اختصاص یافته بود که با مدیریت قوی توانستیم این اعتبار را به میزان 2 میلیارد ریال کاهش داده و به 6 میلیارد ریال برسانیم.

وی در مورد مشخصات طرح شهید باکری، خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی _ ورزشی شهید باکری در زیربنای یک هزار و 350 مترمربع ساخته شده و به همت یکی از معماران خیر ارومیه و با تخفیف محسوس در میانگین هزینه به پایان رسیده است.

معاون پشتیبانی بهزیستی آذربایجان‌‌غربی با اشاره به نیازمندی این استان به ساخت مرکز نگهداری معلولان ذهنی، گفت: این مرکز در حال حاضر با پیشرفت حدود 75 درصدی در حال ساخت است که برای اتمام آن به اعتباری حدود 6 میلیارد ریال نیاز است.

قلیزاده در پایان زمان بهره‌برداری از این مرکز را پایان سال‌ جاری اعلام و تصریح‌ کرد: در صورت تامین اعتبار مورد نظر از طریق استان شاهد بهره‌برداری از نخستین مرکز نگهداری معلولان ذهنی خواهیم‌ بود که در کنار مجتمع فرهنگی _ ورزشی شهید باکری احداث می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول