اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

سد کلاسر جزو پروژه‌های مهر ماندگار است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل از قرار گرفتن سد کلاسر گرمی در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار استان اردبیل خبر داد.

سد کلاسر جزو پروژه‌های مهر ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو ظهر امروز در بازدید از سد مخزنی کلاسر در شهرستان گرمی اظهار داشت: 120 مصوبه دولت در سه دوره سفرهای استانی رئیس جمهور عملیاتی نشده که تلاش می‌کنیم تا پایان عمر دولت دهم این پروژه‌ها را اجرایی و تحویل دهیم.

وی بیان داشت: 78 مصوبه از مصوبات اجرا شده متعلق به دور سوم سفر هیئت دولت به استان اردبیل است که ما دستگاه‌ها را موظف کردیم این پروژه‌های بر زمین مانده را به موقع احداث و تحویل مردم دهند.

این مسئول اطلاع‌رسانی شفاف از فعالیت‌های دولت را وظیفه اصلی مسئولان به ویژه در آخرین سال عمر دولت دهم اعلام کر و افزود: مصوبات اجرا نشده مشکلات کارشناسی و اجرایی دارد بنابراین این مصوبات نمی‌تواند قابلیت اجرایی داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تلاش مسئولان گرمی برای تسریع در عملیات احداث سد کلاسر این شهرستان شد.

بیگدلو با بیان اینکه 21 درصد پیشرفت فیزیکی برای این پروژه در طول سه سال اجرا نامناسب است، تصریح کرد: با پیگیری اعتبارات مربوطه و تسریع در عملیات اجرایی برای تکمیل این سد مهم تلاش می‌کنیم.

وی در ادامه از سیلوی 100 هزار تنی در حال احداث، شهرک گلخانه‌ای آنقوتلار و چند طرح کشاورزی گرمی بازدید کرد و در جریان روند اجرایی آنها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار گرمی نیز در این بازدید تامین آب شرب و آبیاری 900 هکتار از اراضی کشاورزی را از اهداف احداث سد کلاسر ذکر کرد.

عزیز صحرایی  اظهار داشت: حجم سد مخزنی کلاسر 5.858 میلیون متر مکعب است و با بیش از 130 میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول