اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان خبر داد

خرید 32 باب مسکن برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان گفت: در سال گذشته، برای خانواه‌های تحت حمایت کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان 32 باب مسکن خریداری شده است.

خرید 32 باب مسکن برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد

مجید نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: کمیته امداد سالانه حمایت‌های مختلفی از خانوارهای تحت پوشش این نهاد در قالب سرفصل‌های مختلف انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه توانمندی خانواده‌ها در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی از جمله اهداف کمیته امداد است، افزود: یکی از اقداماتی که در راستای توانمندی خانوارهای تحت حمایت این نهاد انجام می‌شود، اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی است.

مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان همچنین با اشاره به حمایت‌های کمیته امداد در زمینه عمرانی از خانوارهای تحت حمایت این نهاد بیان داشت: سال گذشته، 32 مورد خرید مسکن مددجویی در استان سیستان‌وبلوچستان صورت پذیرفت.

نجفی خاطرنشان کرد: در راستای خرید مسکن مددجویی در سال گذشته، مبلغ 2میلیارد و 210 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

* شناسایی 200 دانش‌آموز دارای استعداد قرآنی زیر پوشش کمیته امداد

مدیر فرهنگی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان هم با اشاره به اهم فعالیت‌های این مدیریت در زمینه ماه مبارک رمضان گفت: ماه بهار قرآن، ضیافت الهی و انس با قرآن بهترین هدیه از جانب پروردگار و خالق یکتاست.

اسماعیل بذرافشان با اشاره به برنامه‌ای در ارتباط با شناسایی و تقویت استعدادهای ویژه مجتمع‌های شبانه‌روزی و کانون‌های دایم و موقت بیان داشت: تعداد 200 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان دارای استعداد قرآنی، شناسایی و حافظ حداقل یک جزء هستند که از این تعداد 20 نفر حافظ کل قرآن می‌باشند.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های قرآن ویژه ماه مبارک رمضان در این کمیته، برگزاری مراسم تلاوت و تفسیر نکات تربیتی و اخلاقی متناسب با جزء خوانده شده در هر روز است که در آن دانش‌آموزان و خانواده‌های تحت حمایت حضرت امام (ره) مشمول طرح نظام جامع شرکت دارند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول