اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ارومیه:

برخی نقاط شهر در آستانه فاجعه ترافیکی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار ارومیه ترافیک این شهر را ناشی از بی‌توجهی مسئولان دانست و گفت: در صورت تداوم این روند در برخی نقاط شهر، فاجعه‌ای ترافیکی رخ خواهد داد.

برخی نقاط شهر در آستانه فاجعه ترافیکی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جواد شریف‌نژاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی شورای ترافیک ارومیه که در سالن جلسات فرمانداری این شهر تشکیل شد، اظهار داشت: سازمان ترافیک یک سازمان تخصصی است که در راستای کاهش ترافیک شهر ارومیه به صورت تخصصی وارد عمل می‌شود.

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم شهر را فدای یک سری کارها و نظرات شخصی کنیم،‌ تصریح کرد: باید به صورت تخصصی به موضوع ترافیک نگاه کنیم و در این راستا سازمان ترافیک شهرداری مسئول است.

شریف‌نژاد بر اصلاح ساختارهای موجود در شهرداری تاکید کرد و افزود: بسترهای لازم در این زمینه وجود دارد به طوری که در خیابان والفجر ارومیه 11 دستگاه اداری ساختمان اضافی و غیرقابل استفاده دارند که با هماهنگی‌های لازم می‌توان از آن‌ها برای اصلاح ساختار شهرداری ارومیه استفاده کرد.

وی با انتقاد از وضعیت ساختمان‌های موجود سازمان‌های شهرداری‌های مختلف شهرداری ارومیه، خاطرنشان کرد: باید در ابتدا شأن سازمان ترافیک شهرداری ارومیه در مسیر خود قرار گیرد.

شریف‌نژاد با اشاره به حیطه عمل شهرداری، اعلام کرد: حیطه عمل شهرداری‌ بزرگ است و با توجه به این موضوع باید ساختارها اصلاح شوند.

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر ارومیه،‌ گفت: در بزرگراه خاتم‌الانبیاء در بحث روگذرها مشکلاتی داریم که ناشی از کم توجهی مسئولان ذی‌ربط است و در صورت تداوم این روند فاجعه‌ای در این مکان رخ خواهد داد در این صورت شاید در دادگاه خودمان خود را تبرئه کنیم ولی نمی‌توانیم در پیش وجدانمان پاسخگو باشیم.

فرماندار ارومیه در ادامه با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد خودروها در هسته مرکزی شهر ارومیه، اظهار داشت: با توجه به اجرای این طرح در بخشی از هسته مرکزی شهر ارومیه به دلیل آماده‌نبودن زیرساخت‌های موجود در این منطقه، مجبوریم تا آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم توسط شهرداری‌ ارومیه این طرح را همچنان در برخی از قسمت‌هایی که تعیین شده بود، اجرایی کنیم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول