اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان بوشهر

فروش مرغ با قیمتی بالای 4700 تومان تخلف است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: فروش مرغ با قیمتی بیشتر از 4700 تومان تخلف است.

فروش مرغ با قیمتی بالای 4700 تومان تخلف است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اسماعیل مرحمتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در صورت مشاهده تخلف در فروش مرغ با گرانفروشان به شدت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

مرحمتی از آغاز روند توزیع مرغ منجمد وارداتی(برزیلی) در استان بوشهر خبر داد.

این مقام مسئول بیان داشت: در آغاز ماه مبارک رمضان طرح توزیع 300 تن مرغ منجمد وارداتی با هدف تنظیم، تثبیت و ایجاد آرامش در بازار، جلوگیری از اجحاف به مصرف‌کنندگان و تثبیت قیمت‌ها در استان بوشهر آغاز شده است.

مرحمتی گفت: در فاز اول از روز شنبه 31 تیرماه مصادف با اول ماه مبارک رمضان 100 تن مرغ منجمد وارداتی با قیمت هر کیلوگرم 4200 تومان در مراکز عمده خرید خانوار 1، 2 و 3، فروشگاه‌های رفاه و اتکا، بازار روز، جیان مرغ، بوشهر مرغ و نمایشگاه‌های طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در مرکز استان و شهرستان‌ها توزیع شده است.

مرحمتی تصریح کرد: روند توزیع مرغ منجمد وارداتی تا پایان ماه رمضان تداوم خواهد یافت و هیچ گونه نگرانی از بابت تامین گوشت مورد نیاز همشهریان متناسب با افزایش تقاضا وجود ندارد.

وی همچنین افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با برگزاری نشست‌های مشترکی با تولیدکنندگان و کشتارگاه‌های مرغ درصد برآمده تا قیمت این کالای پروتئینی و پرمصرف را که نقش بسزایی در سبد مصرفی خانوارها ایفا می‌کند، ثابت نگه دارد.

مرحمتی خاطر نشان کرد: از طریق هماهنگی‌های به عمل آمده با مراکز توزیع مرغ در سطح استان مصوب شده تا هر کیلوگرم مرغ گرم نیز برای رفاه حال شهروندان به قیمت 4 هزار و 700 تومان در اختیار مردم قرار گرفته و فروش مرغ گرم بالاتر از این قیمت تخلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول